Gå til innhold

Hardware forumen ligger på 3 plass...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SD-1.com

Members: 10427

forum.hardware.no

Members: 37264

Vi er 26838 flere brukere på dette forumet, men forsatt så har de postet enda flere innlegg enn oss. De har i gjennomsnitte postet 138,47578402224992807135321760813 innlegg per bruker.

Vi har postet gjennomsnittlig 38,496940747101760412194074710176 per bruker.

Det er litt i forskjell der ja...

Lenke til kommentar

Jeg ser det er et annet norsk forum som troner høyt på listene: www.kvinneguiden.no/forum

Det ligger på førsteplass når man sorterer på "other languages" og posts/user.:

Rank: 1 phpBB Kvinneguiden, Norvegian forums dedicated to women talk

Rank: 7 Invision forum.hardware.no, Norvegian hardware message boards

Dette er jo ganske imponerende. Etter ennå litt mer reasearch så har jeg nå funnet ut at kvinneguiden har hele 5 medlemer med over 10.000 poster, mens vi ennå ikke har noen. (to stk som nærmer seg) De har totalt 21 stk over 5000, mens vi har 11 over 5.000.

Har vi mange inaktive brukere? (f.eks de som ikke har logget seg på på over 1mnd) Kanskje vi kan slette de som ikke har vært logget på på f.eks 1/2 år.. Så kanskje vi øker antall posts/user.

Lenke til kommentar

Jeg har når sett litt på medlemslista vår. Det er faktisk 27431 medlemer av 37264 som har under 10 innlegg. Det er 73,6%. Jeg vil tippe at de fleste av disse ikke er aktive og kan slettes.

Bør vi ha så mange inaktive medlemer? Skal vi satse på å score bra på Poster per medlemer eller antall medlemer?

Hvis det er førstnevnte vi skal satse på, bør det ikke være en en form for automatisk sletting dersom brukeren har vært inaktiv i x antall måneder?

Lenke til kommentar
Hvis det er førstnevnte vi skal satse på, bør det ikke være en en form for automatisk sletting dersom brukeren har vært inaktiv i x antall måneder?

Denne er jeg enig i, nesten uansett.

Poster man ikke i løpet av 6? måneder blir den slettet.

Poster man et innlegg er den oppe i enda 6 måneder.

Hvorfor skal gamle ubrukte kontoer ligge og rotne?

Endret av bambam
Lenke til kommentar

Bare slik at det er sagt; me har tidlegare diskutert å slette brukarar som ikkje er aktive, og det vart nedstemt. Reknar med at det vil verte nedstemt igjen, dersom diskusjonen kjem opp igjen. Dessuten, vil det definitivt berre vere aktuelt å slette brukarar som har 0 (null) innlegg, og ikkje har vore logga inn på lang tid (t.d. over eit halvt år). Ikkje tolk meg feil, me har ingen planar om å gjere dette (som eg veit om), og å gjere det berre for å stige på ei slik rankingliste vil vere dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...