Gå til innhold

MSI AGP GeForce4 Ti4400 128MB DDR DVI

sukk

Anbefalte innlegg

Har tenkt å gå til anskaffelse av dette kortet (MSI AGP GeForce4 Ti4400 128MB DDR DVI G4TI4400-VTD, Tv-Out/Video-in, Retail).

Er det noen spesiell grunn til at jeg IKKE burde? Det høres jo utrolig bra ut, også nest beste G4-prosessor....

Jeg skal ha G4 Ti4400 uansett, er det da noen andre kort som vil være eksepsjonelle i forhold til dette?

Det må koste under 4000 og ha 128 mb ram.

Men dette må jo bare bli bra.

Ikke sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det har TV-Ut og Video-In, det leveres vel på alle GF4 4400 og GF4 4600 kort ? Og MSI er ikke så veldig ukjente innen overklokking. Dette kortet er noe du burde satse på, men hvorfor skal du ha 128 MB RAM på skjermkortet? Noe spesiellt du skal bruke det til ?

Lenke til kommentar

Ser det har TV-Ut og Video-In, det leveres vel på alle GF4 4400 og GF4 4600 kort ? Og MSI er ikke så veldig ukjente innen overklokking. Dette kortet er noe du burde satse på, men hvorfor skal du ha 128 MB RAM på skjermkortet? Noe spesiellt du skal bruke det til ?

Lenke til kommentar

Jeg er vel egentlig mest ute etter 128 mb ram pga. briefeverdi, men dessuten vet man jo aldri hva man får bruk for senere. Jeg holder på å bygge en maskin som skal vare en stund....

[ Denne Melding var redigert av: sukk på 2002-03-03 11:40 ]

Lenke til kommentar

Er ikke MSI grafikk-kort litt tregere enn andre :?:

Vet ikke sikkert, men har ikke funnet noen test på HW.

Sendte en mail på dette forrige uke, med ønske om test av både GF3TI og GF4TI kort, og de skulle ta det til vurdering.

Håper bare de får en mulighet til å teste dem, opp mot MSI hovedkort og mot andre for å se ytelsen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...