dagfaune Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Er det noen som har erfaring med de nyeste Intel hovedkort (for P4) ? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Mener du Intel hovedkort eller Intel-chipsett baserte hovedkort? Lenke til kommentar
magneto Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 mener du Intel chipset kort så er selvsagt de bra. I875p og 865PE er chipset med bra ytelse og mange features. Mener du Intel produserte kort så aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Har ingen erfaring med Intel-produserte kort, men har fått med at muligheter for overklokking mangler. edit: mulig jeg tar feil, men kom Intel nylig med kort som også kunne overklokkes i Bios ? Forøvrig kan man finne div. siter med arkiv over testa kort etterhvert som resultatene er klare - jeg bruker ofte 8dimensional.com Endret 14. desember 2003 av Zink Lenke til kommentar
magneto Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Grei side. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå