Smedsrud Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Nå blir Spotify dyrere Lenke til kommentar
DiFronzo Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 De øker også "Premium Student" fra 49,- til 54,- 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Timster Skrevet 26. april 2018 Populært innlegg Del Skrevet 26. april 2018 Ikke problematisk i det hele tatt. Føler prisen har stått stille siden de lanserte for 8 år siden. 21 Lenke til kommentar
Discord Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Helt greit for meg, eneste problemet med spotify er med unntak av mangel på ett par artister så er telefon appen søppel når det gjelder avspilling av lokale filer, syncing ifra pc e tragisk 4 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Det du synker fra PC til din enhet, er det musikk du ikke finner på Spotify? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Jeg sa det opp i dag, bruker det veldig lite. Er ikke student, fant ikke billigere. Hatt det siden det kom 1 Lenke til kommentar
Korken Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Jeg for min del har ingenting i mot at de øker prisen - jeg hadde gjerne betalt dobbelt så mye som jeg gjør nå. Synes Spotify er såpass bra. 4 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Synes Spotify er såpass bra. Jepp, syns jeg også. Men så lite jeg bruker det er det ikke verd 109kr. Så nå må jeg høre på den jxxxa reklamen. Lenke til kommentar
Helge Horne Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Det er jo krise. Må pante 8 tomflasker for å klare økningen i vårt familieabonnement. 5 kr pr familiemedlem. Denne saken bør komme før nervegass i Syria på nyhetene. Full krise. 4 Lenke til kommentar
Super-Stian Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Helt greit for meg, eneste problemet med spotify er med unntak av mangel på ett par artister så er telefon appen søppel når det gjelder avspilling av lokale filer, syncing ifra pc e tragisk Enig med deg når det gjelder syncing av lokale filer. Det fungerer rett etter at jeg har installert Spotify, så etter noen få dager så må jeg re-installere hvis jeg har lagt til noe ny lokal musikk. Da det ikke dukker opp under/i lokale filer. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Det er jo krise. Må pante 8 tomflasker for å klare økningen i vårt familieabonnement. 5 kr pr familiemedlem. Denne saken bør komme før nervegass i Syria på nyhetene. Full krise. Jøss betaler du ikke for panten? Men seriøst, jeg og bryr meg ikke om 10kr opp. Men jeg bruker det veldig lite. Vil heller bruke den 10kroningen på bedre valg på netflix. Det bruker jeg veldig mye 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Bruker Spotify 2-3 timer daglig så det er virkelig verst 109 kroner. Egentlig sykt at det ikke koster det dobbelte. All verdens musikk tilgjengelig for 1/3 av prisen for en LP. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 10 kr, null problem. Håper bare at flere av sangene man finner på Youtube kommer på Spotify Lenke til kommentar
Norbert Vidar Ramberg Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Synes faktisk at Spotify i det hele tatt er utdatert... 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 (endret) Helt grei pris synes nå jeg. Finner alt jeg ønsker å høre på, og støtter derav artistene jeg hører på.. Kunne bare det vært samme tilfellet med film og serier.. I dag må man minst ha 3-4 abonnenter for å dekke alle serier som kommer.. Hadde vært fint om man hadde en pakkepris på alle tjenesten. Dog betaler jeg ikke for dette selv, da jeg har familie som bruker det og, men det er irriterende å tenke over at man må ha så mange abbonomenter for at det skal gå rundt. Endret 26. april 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
missi Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Synes Spotify er såpass bra.Jepp, syns jeg også. Men så lite jeg bruker det er det ikke verd 109kr.Så nå må jeg høre på den jxxxa reklamen. Hvis du bruker Spotify så lite at det ikke er verdt å betale for, da kan det neppe være særlig plagsomt å høre på reklamen. Med tanke på at det er så sjelden liksom... 2 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 tror du ikke jeg driter i det Nei. Lenke til kommentar
Mats Reodor Felgen Johansen Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Da er det også på tide at Spotify lanserer HIFI! Skal ikke mange kronene opp før man er på Tidal HIFI. Der er Spotify utdatert! 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 (endret) Synes faktisk at Spotify i det hele tatt er utdatert... Sammenlignet med hvilke alternativer? Endret 26. april 2018 av blured Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Synes Spotify er såpass bra.Jepp, syns jeg også. Men så lite jeg bruker det er det ikke verd 109kr.Så nå må jeg høre på den jxxxa reklamen. Hvis du bruker Spotify så lite at det ikke er verdt å betale for, da kan det neppe være særlig plagsomt å høre på reklamen. Med tanke på at det er så sjelden liksom... Syns ikke å bli avbrutt med reklame er bra, derfor betalte jeg for det. Nå blir det enda mindre bruk. Før kunne du velge, nå er det bare premium og student? Derfor sa jeg opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå