karl000joh Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Hei. Ønsker å finne oppskrift på den sunneste Shake / smoothie mulig å lage etter dagens forsking. Men det er sååå mye info der ute, også mye mot-sigende info. Karbohydrater, proteiner, fett er litt utenom, tenker mest på "super food" Vitaminer, mineraler. Hvor mye skal jeg ha? Daglig dose. Tenkte og starte med Sulforaphane. Skal ha noe helt sykt bra effekt på hjerne aktivitet, celle regenerering. Kreft forebyggende. Men regnet ut at du må ha store mengder for og få optimal effekt. Men om du gror brokkoli spirer hjemme og varmer dette opp til 70 grader for du mye Sulforaphane. Det gjør at det er overkommelig og spise alt på en dag. Men vil ha en komplett Mix med det beste fra alle Vitaminer, mineraler, osv. Kan også ta med Omega 3 ,6 ,9. Men hvem olje er best? tran? Krill olje, eller hva? Er så mye forsking der ute. Kan noen hjelpe meg å sette sammen noe jeg kan teste en mnd for å se om jeg merker forskjell på helse og energi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå