eirikd Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 jeg hadde en 9210 og netcom forsikringen.klarte å miste den og fikk alt dekket på forsikringen..den før 1 november. og der står det at jeg kan komme til en oslo telecom butikk og få en 9210 eller en tilsvarende telefon. er 9210 den dyreste enda? dvs jeg burde velge den og så selge den til noen andre? eller bare velge meg en mobil så tape mellomlegget? noen som har no erfaring med slikt? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Ja, eller, jeg ble fraranet min mobil, 6600. Uken senere fikk jeg et verdibrev hvor det sto at jeg kunne få en tilsvarende, eller meget lik, telefon. I butikken spurte han meg: "Er det 6600 du vil ha?". Jeg svaret "ja", og fikk en. Hadde jeg sagt nei, og heller sagt SX1 (hvis den hadde kommet ut), f.eks, måtte jeg betale noe mellomlegg, tror jeg. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 mellomlegget må betales. men viss du velge en tlf som er biligere enn verdibrevet, får du ikke ta dette i ekstrautystr ??? Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 er ikke 9210 ganske dyr nå?? får jeg ut pengene i ekstra utstyr da? eller burde jeg velge 9210 og prøve å selge den og kjøpe meg p900? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Bare å ringe Netcom å høre det! Det er jo det kundeservice telefon er lagd for 05050! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Når det gjeld forsikringsbrev kan desse berre innløysast mot følgande: - Samme telefon ( i dette tilfelle ein 9210i) - Anna telefon 1) Ved tilfelle anna telefon er det tre scenarioer: utpris på anna modell er lik som erstatningstelefon = ingen mellomlegg utpris på anna modell er høgare enn erstatningstelefon = mellomlegg utpris på anna modell er lavare enn erstatningstelefon = ingen mellomlegg. Det er ikkje mulig å ta "overskuddet" ut verken i pengar eller varer. Viss kunde ønskjer ein billigare telefon er det kunde som må ta tapet. men det er lov å blande inn utstyrsendring inn i forsikringsoppgjera. eks: verdibrev verdi 1000,- og ny bindingstid til NCat og T610 pris 1000,- = 0 å betale. mvh JanEirik Ps du treng ikkje å gå til Oslo telecom, alle netcom forhandlarar skal kunne behandle forsikringsbrev. Klart svar, Telebutikken, Expert, Elkjøp, Lefdal... Og originalt brev er gyldig i alle butikkar. Endret 15. desember 2003 av Jankee77 Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 bare sånn tilslutt.. nei det var ikke sånn alle netcom forhandlere kunne taimot dette verdibrevet snakket med netcom support de ramset opp endel butikker men ingen av dem var rundt her i bærum.. utenom oslo telecom fikk sx1..dro til oslo telecom majorstuen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå