Dubious Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 aklla skrev (7 minutter siden): Merkelig at jeg ikke har sjans til å holde igjen min da.. Noen er sterkere enn andre 🙃 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 Dubious skrev (10 minutter siden): Noen er sterkere enn andre 🙃 Litt vondt i banne-fingeren min etter testen fortsatt 😛 Neida, slagene kommer for tett på og kraftig til at hånda klarer å ta det imot. Ett slag kunne jeg nok klart greit, men de kommer jo kontinuerlig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 aklla skrev (1 time siden): Litt vondt i banne-fingeren min etter testen fortsatt 😛 Neida, slagene kommer for tett på og kraftig til at hånda klarer å ta det imot. Ett slag kunne jeg nok klart greit, men de kommer jo kontinuerlig. Jeg prøvde ikke å holde igjen så lenge, noen få sekunder, men det er uansett en dårlig test Lenke til kommentar
8Wind Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 21 hours ago, Dubious said: Jeg prøvde ikke å holde igjen så lenge, noen få sekunder, men det er uansett en dårlig test Min muttertrekker klarer ikke å dra av en mutter strammet til 100 nm og jeg klarer helt uten problemer å holde igjen maskinen på hastighet 3 (og jeg har, som nevnt før, ikke særlig store biceps eller er sterk i klypa). Det er sikkert en dårlig test. I påvente av svar fra Ryobi: Har du noen bedre testforslag? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Eneste testen, som du har gjort, er å bruke momentnøkkel til å stramme og deretter bruke Ryobi til å trekke av Lenke til kommentar
8Wind Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Her kommer en slags konklusjonen fra meg: Jeg fikk svar fra Ryobi. De mente det var noe galt med maskinen og at jeg burde ta den med tilbake dit jeg kjøpte den og få en ny. Som sagt så gjort. Jeg fikk ny maskin utlevert. Fikk faktisk også beholde det gamle 2ah-batteriet for å teste. God service! Prøvde den nye maskinen i dag. Denne drar lett av mutterne mine, strammet til 170 nm. Testet både med nytt og «gammelt» batteri. Konklusjon: Det var hverken meg eller batteriet det var noe feil med. Det var maskinen. 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå