RRhoads Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Ingenting tenner en kvinne mer enn en mann som greier å vekke det indre ludderet i dem på soverommet. Er du en kvinne, ettersom du vet akkurat hvordan kvinner føler det? 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2018 Forfatter Del Skrevet 30. april 2018 Ingenting tenner en kvinne mer enn en mann som greier å vekke det indre ludderet i dem på soverommet.Er du en kvinne, ettersom du vet akkurat hvordan kvinner føler det? Word! Jeg tror imidlertid dette er en mann, en «besserwisser» av et menneske som tror han er Guds gave til kvinnen, med sin høyde og «alpha male» attitude. Anonymous poster hash: ccaa9...fc6 4 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Ingenting tenner en kvinne mer enn en mann som greier å vekke det indre ludderet i dem på soverommet.Er du en kvinne, ettersom du vet akkurat hvordan kvinner føler det?Erfaring, erfaring og erfaring. Og samtaler med masse kvinner om temaet. The 2 Things Women Want In Bed That We’re Not Talking About Get Aggressive In Bed: Just about every woman I encountered had the words ‘more aggressive sex’ rolling off her tongue. From being tied up and spanked to having their hair pulled and being mildly asphyxiated, the women were quite enthusiastic about aggressive sex. Of course, I’m not implying that you should go home and smack your (lady) up, but instead, maybe a little roughing in the bedroom can work wonders for your sex life. Treat Her Like A Prostitute: Ah, fantasies, the beauty of them lies in the fact that many are not realized. But as one woman put it: ‘I am tired of being that precious lady in the bedroom. I’m tired of making love and doing things gently all the time.’ (Shannon quietly raises hand) ‘I want him to have raunchy sex with me and talk to me as though he just met me and cares nothing about what I want. I want him to ravish me like an animal and tell me to be quiet whenever I try to say something.’ I guess, in the end, there are plenty of women who want to be, for lack of a better word, slutty in the bedroom. They simply fear that if they behave in such a manner, then their men will think less of them, and some are even afraid that their men will mistakenly begin treating them differently outside the bedroom as well. All the same, many women are big fans of scenarios such as the one described. https://www.huffingtonpost.com/shannon-colleary/what-women-really-want-in-bed_b_7302610.html Jeg antar du har svært lite seksuell erfaring, eller tror virkeligheten er en romantisk komedie. Du lever i 2018 og kan google def til kunnskap om hva som helst. Det finnes ingen unnskyldning i dag for ikke å vite disse tingene, annet enn at man er lat og dum. Du stiller bakerst i forplantningskøen. Endret 30. april 2018 av coffeee Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Ingenting tenner en kvinne mer enn en mann som greier å vekke det indre ludderet i dem på soverommet.Er du en kvinne, ettersom du vet akkurat hvordan kvinner føler det? Erfaring, erfaring og erfaring. Og samtaler med masse kvinner om temaet. The 2 Things Women Want In Bed That We’re Not Talking About Get Aggressive In Bed: Just about every woman I encountered had the words ‘more aggressive sex’ rolling off her tongue. From being tied up and spanked to having their hair pulled and being mildly asphyxiated, the women were quite enthusiastic about aggressive sex. Of course, I’m not implying that you should go home and smack your (lady) up, but instead, maybe a little roughing in the bedroom can work wonders for your sex life. Treat Her Like A Prostitute: Ah, fantasies, the beauty of them lies in the fact that many are not realized. But as one woman put it: ‘I am tired of being that precious lady in the bedroom. I’m tired of making love and doing things gently all the time.’ (Shannon quietly raises hand) ‘I want him to have raunchy sex with me and talk to me as though he just met me and cares nothing about what I want. I want him to ravish me like an animal and tell me to be quiet whenever I try to say something.’ I guess, in the end, there are plenty of women who want to be, for lack of a better word, slutty in the bedroom. They simply fear that if they behave in such a manner, then their men will think less of them, and some are even afraid that their men will mistakenly begin treating them differently outside the bedroom as well. All the same, many women are big fans of scenarios such as the one described. https://www.huffingtonpost.com/shannon-colleary/what-women-really-want-in-bed_b_7302610.html Jeg antar du har svært lite seksuell erfaring, eller tror virkeligheten er en romantisk komedie. Du lever i 2018 og kan google def til kunnskap om hva som helst. Det finnes ingen unnskyldning i dag for ikke å vite disse tingene, annet enn at man er lat og dum. Du stiller bakerst i forplantningskøen. Jeg antar at du er svært ung eller umoden. Du har skrevet tidligere, at du aldri har hatt et fast forhold til en kvinne og du har hatt rundt 100 sexpartnere. Det er ikke all verdens sexerfaring, gutt. Endret 30. april 2018 av RRhoads Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Jeg sa ikke eksklusive forhold, de kan da være faste som i at sex skjer flere ganger fordet. Men uansett så er jo ikke det jeg skriver feil, så. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 Coffeee kan ha rett, dama har nå nylig sagt at hun vil bli bundet fast og tatt hardt og ha null kontroll, og jeg kan gjøre slik som jeg selv ønsker ) Så det får jeg bare teste ut... Anonymous poster hash: 55f40...25c Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 Ingen fasit på hva som tenner en kvinne mest eller en mann for den saks skyld! Men statistisk så er det ganske stor andel som tenner på BDSM og BDMS light kan man si. Kvinner kan nok like tanken på å bli bundet opp med spredte ben og så bli tatt med litt røff makt på en måte, men husk å avtale grenser og ikke minst kodeord under kinky akt. Ofte kan "nei nei" og ikke minst tårer under røff lek være endel av rollespillet, dette er forskjell fra person til person etc. Så kodeord vil pause eller stoppe en lek som evt tråkker på streken eller ikke minst over streken. Om så prat med hverandre og lær av det. Som sagt, ingen fasit! Noen tenner på dattera, noen på mora og noen på begge for så si det på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg