jason Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Fikk følgende melding da jeg skulle legge inn noe. Er det bare meg som ikke har fulgt med eller er dette noe helt nytt? quote: Denne meldingen vil bli postet i 'Nyheter'. Vennligst kontroller at dette er riktig kategori! (Feilpostede meldinger vil bli slettet uten forvarsel) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Det er noe nytt ja... Endelig på tide slik at vi får slutt på alle feilpostingene. Stakkars SirHartge sliter jo livet av seg :smile: Lenke til kommentar
jason Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Ja klart det er på tide at en får orden på dette. Men på den andre siden blir jo Sir Hartge arbeidsløs Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Mitt forslag... Har i alle fall laget forslag for dette.... Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Synes det blir bra med en liten advarsel før man slenger innlegget fra seg der man er. Kommer kanskje til å vekke de sløveste av oss Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg synes naa allikevel at mitt forslag om pisking i full offentlighet ved feilposting er best da.:smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Det bør kanskje gis beksjed til den som postet meldingen at den ble slettet? Vist ikke går jo han/hun å venter på et svar som aldri kommer. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Er ikke så sikker på at å slette meldinger er den beste løsningen. Hva om man poster ett spørsmål om skjermkortet sitt i kategorien "Alt om data".. For en ny bruker, vil jo den kategorien være minst like aktuell og riktig? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 12:19, snesoey skrev:Er ikke så sikker på at å slette meldinger er den beste løsningen. Hva om man poster ett spørsmål om skjermkortet sitt i kategorien "Alt om data".. For en ny bruker, vil jo den kategorien være minst like aktuell og riktig? Advarselen man får er ganske så klar og tydelig. Tror alle faktisk kan greie å poste på riktig sted dersom dem gidder. Dersom man alikevel ikke greier det så lærer man det vel etter å ha fått sletta ett innlegg eller 2? Det kan selvsagt forekomme situasjoner hvor det kan diskuteres hvilken kategori som er den riktige og da bør moderatorer ikke slette innlegget, men det er vel en heller sjelden situasjon. Støtter det HWno har gjort fullt og helt jeg. Nå får man en klar advarsel som alle bør klare og følge. Skal bli artige om noen drittunger blir sure fordi dem har fått sletta innlegget sitt. Quote: On 2002-03-03 01:52, jason skrev:Men på den andre siden blir jo Sir Hartge arbeidsløs Blir arbeidsledighetstrygd på ham nå ja Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 On 2002-03-03 12:30, Anders Leipsland skrev: Quote: Advarselen man får er ganske så klar og tydelig. Tror alle faktisk kan greie å poste på riktig sted dersom dem gidder. Dersom man alikevel ikke greier det så lærer man det vel etter å ha fått sletta ett innlegg eller 2?Det kan selvsagt forekomme situasjoner hvor det kan diskuteres hvilken kategori som er den riktige og da bør moderatorer ikke slette innlegget, men det er vel en heller sjelden situasjon.Støtter det HWno har gjort fullt og helt jeg. Nå får man en klar advarsel som alle bør klare og følge. Skal bli artige om noen drittunger blir sure fordi dem har fått sletta innlegget sitt. Det viktigste må vel være at folk får svar og hjelp på det de lurer på. Om dette betyr en og annen feilpost, så er det noe jeg kan leve med. Vi må ikke ende opp som en gjeng byråkrater. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 12:50, snesoey skrev:Det viktigste må vel være at folk får svar og hjelp på det de lurer på. Om dette betyr en og annen feilpost, så er det noe jeg kan leve med. Vi må ikke ende opp som en gjeng byråkrater. Vel IMHO så skyldes en vesentlig del av "peilpostene" egoistiske drittunger som bevist poster i gal kategori. Slike personer trenger først og fremst hjelp med å skjønne at de ikke er de eneste i verden og sånn sett hjelper det dem at postene dems nå blir sletta :wink: En av grunnene til å kjøre strict fra bunnen av er at du da slipper ringvirkningene. Du slipper det at noen poster feil først, så poster en annen feil fordi en annen har gjort det. Så poster tredjeman feil fordi flere andre har gjort det osv. Da er det mye enklere og gjøre en militær linje over det hele. Det er faktisk en grunn til at de grønnkledde kjører en så strict linje som dem gjør. Man må som regel gjøre ting litt ekstra strengt fordi hvis du gir noen fingeren så tar dem hele hånda. Det er ikke noe problem å poste rett. Kanskje får du svaret litt senere fordi du må skrive posten på ny, men man slipper at det utvikles en kultur hvor folk gir blaffen i hvor dem poster svaret sitt og blir irritert om dem ikke har svar innen 30 minutt(finnes jo noen som tror at dette er en express support tjeneste :wink:). Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: jason skrev (2002-03-03 01:05):"Denne meldingen vil bli postet i 'Nyheter'. Vennligst kontroller at dette er riktig kategori! (Feilpostede meldinger vil bli slettet uten forvarsel) " Verken jeg, eller noen andre vil nok slette meldinger som postes feil, men vi vil fortsette å flytte dem til riktig kategori. Grunnen til at jeg skrev det så tydelig var at det ikke skulle være noe tvil om hva man burde gjøre. Hadde jeg skrevet at meldingen ville blitt flyttet hadde vi jo vært like langt, fordi da hadde brukerne bare gitt blaffen i å sette riktig kategori selv... Vi er temmelig lei av de som bevisst poster i feil kategori, og håper derfor at denne tydelige kommentaren vil rette opp i dette. Mvh, Amund Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 13:47, amund skrev: Quote: jason skrev (2002-03-03 01:05): "Denne meldingen vil bli postet i 'Nyheter'. Vennligst kontroller at dette er riktig kategori! (Feilpostede meldinger vil bli slettet uten forvarsel) " Verken jeg, eller noen andre vil nok slette meldinger som postes feil, men vi vil fortsette å flytte dem til riktig kategori. Grunnen til at jeg skrev det så tydelig var at det ikke skulle være noe tvil om hva man burde gjøre. Hadde jeg skrevet at meldingen ville blitt flyttet hadde vi jo vært like langt, fordi da hadde brukerne bare gitt blaffen i å sette riktig kategori selv... Vi er temmelig lei av de som bevisst poster i feil kategori, og håper derfor at denne tydelige kommentaren vil rette opp i dette. Mvh, Amund Det var godt å høre. Er redd for at om det blir for "komplisert" å poste meldinger her, ender forumet opp som en "eksklusiv klubb" for noen få brukere. Drittunger vil alltid være hva de er, synd om disse få, skulle ødelegge for en uoppmerksom sjel i nøden. Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Greit nok med feilposter(har visst gjort litt av det selv, menmen...), og behandling av disse.. Men hva med 100-prosents idiot-poster? Er moderatorene aktive på dem? Sletting av slett språk og meningsløse kraftsalver? (jeg snakker ikke om understrekinger av poenger (slik som i sigg-en min), men ting som "ha deg ut av forumet din h***** *****nisse av en ******, du er bare en n00b uansett, din ***** ************ ... (bleeep bleeep bleeep southparkstyle-bleep)) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 12:30, Anders Leipsland skrev:Blir arbeidsledighetstrygd på ham nå ja Fikk en feeet fallskjerm da, nå blir det silicon grafic maskin på meg hehe Nå er det ganske bra orden på sakene. Flytter noen få poster i låpet av ei data økt.. Før var det ganske ville tillstander, flytting av 10-20 poster var ikke noe uvanlig i løpet av noen timer.. Vi takker alle brukere som er blitt mer oppmerksom og sender oss tips. Mail oss gjerne om ting dere synes er dumt/teit/barnslig/trenger forbedringer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå