AfterGlow Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Mye nytt på gang, inkludert snedige sikkerhetsfunksjoner.Nå kan du teste splitter nye Gmail Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Hvis man ikke får valgmulighet om ny design kan man logge seg ut og logge seg inn igjen, da dukker valget sannsynligvis opp. Lenke til kommentar
uberubert Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Når man sender en e-post så mister man vel kontroll over den e-posten, siden den jo lander i et helt annet system enn man sendte fra. Derfor lurer jeg på hvordan denne konfidensielle modusen skal kunne fungere, siden man ikke kan tilbaketrekke og slette e-post (eller la dem gå ut på dato) i andres innboks, eller har jeg misforstått noe? 1 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Når man sender en e-post så mister man vel kontroll over den e-posten, siden den jo lander i et helt annet system enn man sendte fra. Derfor lurer jeg på hvordan denne konfidensielle modusen skal kunne fungere, siden man ikke kan tilbaketrekke og slette e-post (eller la dem gå ut på dato) i andres innboks, eller har jeg misforstått noe? Bruker den andre brukeren Gmail blir det sømløst, men hvis vedkommende ikke gjør det blir det løst ved at det genereres en link som man kan klikke på for å se på innholdet. Denne linken kan deretter gå ut på dato. Personlig syns jeg det virker som en litt halvhjertet løsning. Om Google og Microsoft hadde gått sammen om en ny standard for sikker epost (f.eks strømlinjeforme PGP eller lignende) som andre også kunne implementert så kunne mye vært gjort. I tillegg føler jeg det gir litt falsk trygghet. Er informasjonen sendt, kan hvem som helst ta et skjermbilde eller på annen måte replisere den informasjonen uansett. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Når man sender en e-post så mister man vel kontroll over den e-posten, siden den jo lander i et helt annet system enn man sendte fra.Vel, når helt andre en deg selv kontrollerer systemet du sender fra så blir hele det konfidensielle egentlig en vits. Du har ingen kontroll på hvem google får lyst å dele info'en med. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 (endret) Compact layout er ikke lenger kompakt... Når de først har et valg, burde det fungere. Og fontene er blurry og uleselige. Dette oppstår sannsynligvis fordi designerne sitter på på 4k-skjermer, og ikke vet hvordan det ser ut for resten av oss. Endret 26. april 2018 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 (endret) Er det meningen det skal se slik ut ? Åpnet gmail på ipad Endret 26. april 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Måtte fjerne konto fra enheten og legge den tilbake igjen. Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Compact layout er ikke lenger kompakt... Når de først har et valg, burde det fungere. Og fontene er blurry og uleselige. Dette oppstår sannsynligvis fordi designerne sitter på på 4k-skjermer, og ikke vet hvordan det ser ut for resten av oss. Løsning: Kjøpe 4K skjermer Lenke til kommentar
Jack Johnson Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Er det meningen det skal se slik ut ? Åpnet gmail på ipad De har jo skrevet det rett ut.. Du er Ferdig.. De merket at du er en Apple bruker.. Så da kan de ikke garantere at det konfidensiellet Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Når man sender en e-post så mister man vel kontroll over den e-posten, siden den jo lander i et helt annet system enn man sendte fra. Derfor lurer jeg på hvordan denne konfidensielle modusen skal kunne fungere, siden man ikke kan tilbaketrekke og slette e-post (eller la dem gå ut på dato) i andres innboks, eller har jeg misforstått noe?Bruker den andre brukeren Gmail blir det sømløst, men hvis vedkommende ikke gjør det blir det løst ved at det genereres en link som man kan klikke på for å se på innholdet. Denne linken kan deretter gå ut på dato. Personlig syns jeg det virker som en litt halvhjertet løsning. Om Google og Microsoft hadde gått sammen om en ny standard for sikker epost (f.eks strømlinjeforme PGP eller lignende) som andre også kunne implementert så kunne mye vært gjort. I tillegg føler jeg det gir litt falsk trygghet. Er informasjonen sendt, kan hvem som helst ta et skjermbilde eller på annen måte replisere den informasjonen uansett. Ja, det høres klønete ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå