Sam40 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei Har byttet hovedkort på maskinen min og plugget bare inn harddisken og alt funket tilsynelatende ok. Forsøker å oppdatere Intel-driver, men får følgende feilmelding (forkortert): Fei på SourcePath i: HKLM\\SoftW\\MS\\Win\\CurentV\\Setup-nøkkelen mangler. Registret er skadet. Kjører Win98, og i regedit finner jeg HKEY nøkkler og ikke noe HKLM? Har forsøkt å sette inn en ny "blnk" nøkkel i CurentV, men fortsatt samme feilmelding... Noen gode råd å gi??? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Når man bytter vitale komponenter i en PC så er regelen at du må formatere og legge inn OS på nytt. Dersom du ikke gjør det så vil du komme opp i problemer som f.eks den ikke aksepterer dine Intel driversett. Jeg trur dette er årsaken til dine problemer. Lenke til kommentar
Sam40 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Hadde forberedt meg på formatering med full pakke da jeg byttet kortet, men som sagt, så er dette det eneste problemet jeg har registrert sålangt. Er også litt usikker på om det kan ligger noe gammelt "møl" igjen fra mitt MSI 845G kort som hindere full ytelse i mitt nye ASUS P4P 800? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er nok slik som John Kr sier - du kan like godt bare starte og formatere. Lenke til kommentar
Sam40 Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Får vel bite i det sure eplet da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå