Gå til innhold

Tekken 4 vs Tekken Tag

ZackZellion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde si seg selv? I Tekken Tag, så har du "teamtagga" deg med en annen en og man slåss da 2 mot 2, en om gangen. Og man kan bytte underveis i kampen.

I Tekken 4 (usikker på om jeg har spilt det), så er det 1 mot 1 hele veien. Eller, det som er poenget.

Og nå er jeg trøtt. Vært opp i natt som nattvakt :):sleep::fun:

Lenke til kommentar
Burde si seg selv? I Tekken Tag, så har du "teamtagga" deg med en annen en og man slåss da 2 mot 2, en om gangen. Og man kan bytte underveis i kampen.

I Tekken 4 (usikker på om jeg har spilt det), så er det 1 mot 1 hele veien. Eller, det som er poenget.

:yes: Jeg synes at Tekken 4 er bedre enn Tag,mye bedre historie og gameplay,etter min mening :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har tekken 4 og syntest det er drit fett.

Spiller det ikke så masse nå lenger nå da. En kompis av meg har tekken tag.. trur jeg.. det var jo kult det også, men jeg syntest det er bedre grafik og bedre gameplay på tekken 4 enn tekken tag.

Lenke til kommentar

Joda T4 har fin grafikk og er et fint spill om du spiller alene.

Har du derimot en multitap og venner er TTT det ultimate.

TTT har og mer balanserte characters enn hva T4 hva. TTT er selvfølgelig fryktelig ubalansert det og, men ikke på det nivå du finner i T4.

www.tekkenzaibatsu.com om du er interessert.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg Tekken Tag er best. Jeg har Tekken 4, men burde vel egentlig ha hatt Tekken Tag i stede.

Nå har egentlig Tekken alltid hatt en elendig storyline (Det er jo bare et beat them up spill). Så det at man for eksempel kan spille bowling på Tekken Tag er et pluss. Samt jeg synes det bringer mer "liv" til spillet at man kan veksle mellom to spillere i løpet av en kamp.

Min konklusjon er i hvert fall at Tekken Tag er mer omfattende og et bedre gjennomført Tekken spill enn Tekken 4. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...