ZackZellion Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tittelen sier seg selv, men jeg lurer på hva som er forskjellen Lenke til kommentar
MRN Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Burde si seg selv? I Tekken Tag, så har du "teamtagga" deg med en annen en og man slåss da 2 mot 2, en om gangen. Og man kan bytte underveis i kampen. I Tekken 4 (usikker på om jeg har spilt det), så er det 1 mot 1 hele veien. Eller, det som er poenget. Og nå er jeg trøtt. Vært opp i natt som nattvakt Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Burde si seg selv? I Tekken Tag, så har du "teamtagga" deg med en annen en og man slåss da 2 mot 2, en om gangen. Og man kan bytte underveis i kampen. I Tekken 4 (usikker på om jeg har spilt det), så er det 1 mot 1 hele veien. Eller, det som er poenget. Jeg synes at Tekken 4 er bedre enn Tag,mye bedre historie og gameplay,etter min mening Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tekken tag etter min mening.. Har ikke spilt noen av de så mye men.... Lenke til kommentar
falut Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har tekken 4 og syntest det er drit fett. Spiller det ikke så masse nå lenger nå da. En kompis av meg har tekken tag.. trur jeg.. det var jo kult det også, men jeg syntest det er bedre grafik og bedre gameplay på tekken 4 enn tekken tag. Lenke til kommentar
ZackZellion Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Hmm ok, takker for responsen i alle fall =ZZ= Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Joda T4 har fin grafikk og er et fint spill om du spiller alene. Har du derimot en multitap og venner er TTT det ultimate. TTT har og mer balanserte characters enn hva T4 hva. TTT er selvfølgelig fryktelig ubalansert det og, men ikke på det nivå du finner i T4. www.tekkenzaibatsu.com om du er interessert. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tekken 4 er jo akkurat det samme som tekken 3 bare du har alle karakterene. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tekken tag liker jeg best, da kan jeg være Jun og Ganryu og banke møkka av alle Tekken 4 var ikke noe spesielt gøy, det er så uvant å spille. Mortal kombat 4 er forresten ganske bra også. Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tekken 4 er best. Det heter hva er best, ikke hvem. Lenke til kommentar
ZackZellion Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 ROFLMFAO Lenke til kommentar
kag Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Personlig synes jeg Tekken Tag er best. Jeg har Tekken 4, men burde vel egentlig ha hatt Tekken Tag i stede. Nå har egentlig Tekken alltid hatt en elendig storyline (Det er jo bare et beat them up spill). Så det at man for eksempel kan spille bowling på Tekken Tag er et pluss. Samt jeg synes det bringer mer "liv" til spillet at man kan veksle mellom to spillere i løpet av en kamp. Min konklusjon er i hvert fall at Tekken Tag er mer omfattende og et bedre gjennomført Tekken spill enn Tekken 4. Lenke til kommentar
CornFlake Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Tekken 4, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Vet ikke, kanskje Tekken 4. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg vil på det varmeste anbefale Tekken 4. Jeg har det selv og her er det også storymode! som er helt rå! dette burde skaffes av alle hardcore tekken fans. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg synes nok at begge spillene er litt lite originale. (Men det er jo slåssspill), men allikevel. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Definitift Tekken4 her... Lenke til kommentar
Magus Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Foretrekker TAG... det er rett og slett lettere å få til morsomme komboer og triks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå