Gjest Slettet-3c8g7z Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei, jeg er ny her og jeg bare lurer på hva slags javascript jeg burde ha? Jeg klarte liksom å miste noen viktige filer fra windows, da jeg skulle avinstallere noe, og noen av dem var sikkert java ting... og når jeg skulle avinstallere kom det som vanlig, Ja til alt, ja, nei, og nei til alt... Jeg tok da ja til alt... Og nå får jeg ikke lest emails fra hotmail og får ikke åpnet noe som trenger java.. windows update har jeg prøvd, og tror at den trenger java ... Har søkt men finner ikke mye..! Det jeg avinstallerte var et musikk-mix-program... Men jeg er ikke sikker på om det var noe annet jeg mistet, har ikke funnet noe foreløpig... Jeg kan heller ikke bruke de smileys som man kan se på siden <---- når man skal "reply to post" Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Dersom du har formatert win XP Pro i den senere tid (etter at SP1 kom) så er java skript fjernet fra windows. Du kan selvfølgelig laste ned fullversjonen fra SUN, men det du mangler er dette: http://hp.vector.co.jp/authors/VA012735/vm_en.html Det er Microsoft Java Virtual Machine(msjavx86.exe) som er jernet. Jeg har nettopp installert dette etter formatering. Du får testet det ved Tekst TV på TV2. Få høre hvordan det gikk. Endret 14. desember 2003 av John Kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3c8g7z Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Dersom du har formatert win XP Pro i den senere tid (etter at SP1 kom) så er java skript fjernet fra windows. Du kan selvfølgelig laste ned fullversjonen fra SUN, men det du mangler er dette: http://hp.vector.co.jp/authors/VA012735/vm_en.html Det er Microsoft Java Virtual Machine(msjavx86.exe) som er jernet. Jeg har nettopp installert dette etter formatering. Du får testet det ved Tekst TV på TV2. Få høre hvordan det gikk. det gikk ikke så bra? skjønte ingenting av den...?:S jeg lastet den ned, og innstallerte den... ingenting kom ut av det.. og ingenting bedre eller dårligere har skjedd...! reboot har jeg gjort, og jeg kommer ikke inn på windows update, har venta veldig lenge... Tekst TV side nr? :S Endret 14. desember 2003 av Slettet-3c8g7z Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Dette hørtes rart ut. Da er det vel ikke Java du mangler. Da har jeg ikke andre forslag en å "restore" windows. Håper du har Win Xp. Restore tilbake til den datoen alt virket ok. Endret 14. desember 2003 av John Kr Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 feil forum? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 java og javascript er to vidt forskjellige ting.. slå det opp Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hvorfor ikke bare installere denne filen (Sun Java)?. Det vil nok fungere etter dette.. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har nettopp formatert og hadde det samme problemet selv. Først lastet jeg ned den fra Sun, men den funket ikke når jeg skulle spille på jippii, f,eks. Den er oxo mye dårligere når man skal scrolle og sånn på chattekanaler. Når jeg lastet ned microsoft sin, så ble alt bra, men det er kanskje viktig å avistallere den andre Javaen først? Her finner du ihvertfall den til microsoft: http://www16.dnb.no/nedlast/JavaVM.asp *lurer på hva jeg må gjøre for å få linkene jeg skriver her til å bli klikkbare* Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hehe....den ble visst klikkbar automatisk Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 feilposting (til de grader!). stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg