bulldog76 Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Del inn siden med en frame på venstre hånd a la delphi. (med emner osv.) Savner også å kunne svare direkte på meldingene. Bottom line: Delphi har lagd et bra interface - se og lær! Lenke til kommentar
amund Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Kan vel si såpass som at vi jobber med saken. Vil komme tilbake med en URL etterhvert som vi kommer litt lenger i utviklingsprosessen. Selvsagt skal dere lesere få lov til å si deres mening før vi endelig publisering. Mvh, Amund Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 NOOOOOOOOOOO Ikke frames!! blir gal av frames. Lenke til kommentar
amund Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Quote: On 2001-10-23 19:47, namelezz skrev:Ikke frames!! blir gal av frames. Ta det med ro :smile: Du kan selv velge om du vil bruke denne layouten i forumet, eller om du ønsker å bruke frames. Begge deler vil være tilgjengelig. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 greit for meg bare jeg kan bruke den uten frames. frames er evig dårlig. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Quote: frames er evig dårlig. Hva er problemet med frames, hvis det brukes på riktig måte ? Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Hvis det brukes på riktig måte så er det greit. Problemet er bare at det er ikke for hvem-som-helst å klare å bruke det på riktig måte. Det er sjelden jeg har sett frames fornuftig brukt. Dersom du vet om noen siter, så post gjerne en link, så vi andre kan se når frames er bedre enn tabeller. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Quote: Dersom du vet om noen siter, så post gjerne en link, så vi andre kan se når frames er bedre enn tabeller. Synes f.eks. delphi fungerer meget bra med frames. http://www.delphi.com/hwno Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Ta en titt på http://forum.hardware.no/frames MLW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 trekker tilbake kommentaren om frames, men jeg mener fortsatt at det ikke er noe serlig. problemet er at det er så mange problem. det er så mange fall luker. det er min mening. du har din ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå