royrogers Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Har prøvd før uten hell, men prøver igjen Er det noen som kan fortelle meg hvordan vi får vekk røde øyne i Photoshop. Takk royrogers Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) vet ikke om det er noen autofunskjon der jeg men det er vel ikke så vanskelig å gjøre det manuelt. Du kan markere rundt øynene og sette på blå lyssetting. Eller så kan du..skal vi se. Ja..kopier øynene til ett nytt dokument, gjør det dokumentet om til svart hvitt og deretter velg duplex, og bruk 2 farger du vil bruke...men dette blir kanskje esende litt rart ut siden det pupillen skal være svart. Nei,,,hva med å kopiere dine egne øyner og putte de inn? Nå surrer jeg fælt, glemmer hvordan et øye ser ut... svart blått rundt og hvitt resten..slik var det. Nei..,men det er bare å surre i veg slik. ps..ligger i senga å skriver. tidlig på morgen. Endret 14. desember 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Her er en fin guide til dette. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hvis ikke kan du bruke paint shop pro. De har en egen "ta bort røde oyne funksjon" Personlig syntes jeg det er et bedre program oxo.... Smak og behag selvfølgelig. Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Her er en fin guide til dette. Takker for kjappe svar. Men jeg har brukt corel photopaint (Corel Draw) tidligere, og synest det var mye lettere der enn i photoshop. Der var det en autofunksjon, med veldig bra resultat. Men photoshop har så masse andre ting som er bra. så det er vel berre til å lære det. royrogers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå