AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Har møtt ei jente for noe uker sida og vi har falt for hverandre. Hun er veldig opptatt/aktiv med en interesse som tar mye tid (mellom 4-12 timer hver dag...) men vi møtes som regel hos meg og ligger i senga i flere timer, har sex og bare koser og prater til kl 3 på natta. Vi har aldri egentlig gjort noe spesielt i lag. Men hun er som heroin for meg så jeg kan bare ligge der uten problemer... For meg er det greit men er redd man kan miste interessen for dette over tid... Bør man skape opplevelser sammen så tidlig som mulig eller er det egentlig null stress? Erfaringer? Anonymous poster hash: aed77...c2c Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Ikke stress. Spør henne om hun har lyst til å bli deg ut å spise/museum/kino/tur i parken/svømme/whatever du syns er kos. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2018 Forfatter Del Skrevet 25. april 2018 Hva slags interesse? Anonymous poster hash: d79cf...6b0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2018 Forfatter Del Skrevet 25. april 2018 Hva slags interesse? Anonymous poster hash: d79cf...6b0 Hest. Grunnen til at jeg nevnte det var for at hun kanskje bare vil slappe av egentlig, og derfor vil jeg ikke pushe på å gjøre ting. Anonymous poster hash: aed77...c2c Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Som regel er det ikke noe stress, men etterhvert kan det jo være greit å dra på konserter, standupshow, kino, etc sammen.. Kanskje til og med en liten ferietur.. Gjøre ting litt mer romantisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå