Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

SYKT forelsket, er tortur :)

Anbefalte innlegg

Sykt rart å skrive om, men blir sprø i huet så må få det ut..

Ble kjent med en jente jeg falt for, trodde hun likte meg og men gjorde vist ikke det.

Ble kjent med henne i Oktober ifjor-

Vi er nå blitt "bestevenner" som hun sier.. så vi henger mye ilag. 

Hun veit hva jeg føler for henne.

Hun har sakt at et forhold mellom oss 2 kommer aldrig aldrig til å skje. 

Men jeg er STUP forelsket, jeg har vært forelsket før, men dette er et helt annet nivå. Det er faktisk heeelt for jævlig.. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på henne. Hvis jeg prater med andre jenter så er jeg ganske kjedelig og prate med, for tenker kun på henne.. 

Jeg er usikker på om det er det beste, eller det verste som har skjedd i livet mitt.

Vi har det så morro ilag, så veldig glad for å ha blitt kjent med henne, men hvordan kan 2 personer som klikker så bra ikke ende med et forhold? Hvordan kan hun være så bestemt på at vi ikke skal i et forhold?

Vi har jo så god kjemi..

Mulig det er bare jeg som ikke skjønner det.

Noen som har noe tips til hvordan jeg kan slutte å tenke på henne? eller hvordan jeg kan få henne til å falle litt for meg å.. et eller annet... 

Anonymous poster hash: 0f347...11f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamle er dere? 

Hun kjenner ingen kjemi mellom dere. Det er så enkelt som det. Av og til møter du folk som du klikker med helt på alle mulige måter, men kjemien er ikke der. Shit happens dessverre. Vær glad for at hun er så ærlig med deg. 

Ja har jo skjedd med meg og, at jeg ikke har hatt kjemi med en jente, men vi klikket ikke ilag som dette da.. 

Hun sa vel engang i fylla at det ikke var noe seksuell spenning eller noe sånt.. 

Tenkte det kansje kom med tid.. :)

Jeg er 27, faktisk. Hun er 23.

Lenke til kommentar

Kanskje, men det er ikke noe du burde satse på. Min erfaring er at når noen er så direkte med deg så sier det for at både de og du skal spare tid. Hun er ikke interessert og jeg tror ikke hun vil bli det heller.

Vær venner hvis du klarer det. Forvent ikke noe annet enn vennskap. KANSKJE en vakker dag kan hun MULIGENS komme på andre tanker, men det er ikke verdt å bruke så mye tid og energi på kanskje og muligens. 

Hvis du sliter videre med at du ikke klarer å slutte å tenke på henne så vil jeg nok anbefale at de dere bruker mindre tid sammen eller ikke i det hele tatt. Ikke for alltid, bare til følelsene dine har dødd ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er veldig lite som er mindre sjarmerende og mer patetisk enn en "stup forelsket" mann.

Jenter vet om de er seksuelt tiltrukket av deg i løpet av de første 10 sekundene hun ser deg. Forelskelse derimot skjer over tid, men da må det selvsagt ligge seksuell attraksjon i bunn. Seksuell attraksjon skjer aldri over tid, den er umiddelbar.

Glem henne, og slutt å være vennen hennes. Hva i all verden får du ut av det, eier du ikke selvrespekt? Ikke vær så emosjonell med den neste. Prøv å vær litt mer mann, jenter tiltrekkes av maskulin energi og da må du kunne beherske deg. Og hold alltid på med flere samtidig, så slipper du å bli opphengt i bare én.

Endret av coffeee
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er noe sannhet i det coffeee sier, men det er ikke mye.

Det hender at folk sier at de ikke er interesserte når de ikke håndterer situasjonen av ulike grunner, enten de faktisk er interessert eller ei. Men det kan fort utgjøre mye sløst tid for din del å finne ut om det er tilfellet nå.

Lenke til kommentar

Sykt rart å skrive om, men blir sprø i huet så må få det ut..

Ble kjent med en jente jeg falt for, trodde hun likte meg og men gjorde vist ikke det.

Ble kjent med henne i Oktober ifjor-

Vi er nå blitt "bestevenner" som hun sier.. så vi henger mye ilag. 

Hun veit hva jeg føler for henne.

Hun har sakt at et forhold mellom oss 2 kommer aldrig aldrig til å skje.

Been there, done that. Mitt råd er KUTT ALL KONTAKT og gå videre.

Glem henne, og slutt å være vennen hennes. Hva i all verden får du ut av det, eier du ikke selvrespekt? Ikke vær så emosjonell med den neste. Prøv å vær litt mer mann, jenter tiltrekkes av maskulin energi og da må du kunne beherske deg. Og hold alltid på med flere samtidig, så slipper du å bli opphengt i bare én.

QFT!

Stå på, og ta de sjansene du eventuelt får! Følelser og preferanser forandrer seg. :)

Om noen år vil han KANSKJE finne ut at dette var det DÅRLIGSTE rådet han kunne få.

Move on. Det finnes massevis av fisk i sjøen. Ikke la denne ene lille fisken forkludre dine eventuelle muligheter andre steder.

Lenke til kommentar

dette har skjedd med meg flere ganger, spesielt jenter jeg møter gjennom jobben jeg er kun interessert i å være venner slik at jeg har noen å spise lunsj sammen, snakke med osv, jeg vil bare lære mer av de forskjellige damene jeg blir kjent med, hvordan de tenker, oppfører når de har mensen osv noe vi menn ikke vil forstå, dette betyr ikke at jeg vil ha forhold med alle damer jeg møter, slevom vi vi er veldig gode venner, men også mest pga jeg er ikke tiltrukket av dem + jeg vil ikke ha sexuel forhold med noen kollegaer da det er lite professionelt

Endret av Anonimofied
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...