genser Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Elkjøps prismatch gjelder forøvrig ikke Dustin.no Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 30. april 2018 Del Skrevet 30. april 2018 Elkjøps prismatch gjelder forøvrig ikke Dustin.no Ga de noen grunn? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Elkjøps prismatch gjelder forøvrig ikke Dustin.no Ga de noen grunn? Er vel veletablert at elkjøp ikke matcher nettbutikker. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Elkjøps prismatch gjelder forøvrig ikke Dustin.noGa de noen grunn?Er vel veletablert at elkjøp ikke matcher nettbutikker. De matchet cdon.no for meg. Viste dem prisen med mobilen, og de sjekka om den var på lager. Var nintendo switch pro kontroller. Lenke til kommentar
Videofil Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Dette stemmer ikke for jeg har fått prismatch pga nettbutikker mange ganger. Nå er det jo en kjent sak at Dustin driver med mye gråimport så vil tippe at det er grunnen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Dette stemmer ikke for jeg har fått prismatch pga nettbutikker mange ganger. Nå er det jo en kjent sak at Dustin driver med mye gråimport så vil tippe at det er grunnen. Og dustin suger på kundevennlighet... 3 mnd å få igjen penger f.eks.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Dette stemmer ikke for jeg har fått prismatch pga nettbutikker mange ganger. Nå er det jo en kjent sak at Dustin driver med mye gråimport så vil tippe at det er grunnen. Hmm. Gråimport vil jo ikke gjelde da de ikke vil ha identiske varenummer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) Elkjøp nekta meg en gang å prismatche netonnet. Snakk om en ps4 pro. De hadde ikke varen på lager i nettbutikken, men hadde det på en butikk de har på ett kjøpesenter i Oslo. Luringen på Elkjøp på sørlandet mente at prismatch ikke gjaldt når butikken ikke var lokal. Jeg visste jo at det bare var en selger som ikke hadde peiling, da de ikke har tatt ett slikt forbehold. Så jeg kjøpte konsollen uansett, så tok jeg kontakt med elkjøp sentralt som ordnet opp og ga meg differansen tilbake. Poenget mitt er at det er mange lokale selgere som er en skam for yrket. De vil du møte mange av i alle mulige kjeder. Men vi som forbrukere har mange verktøy i beltet for å tvinge butikker til å leve opp til det de reklamerer for. Vi må bare benytte oss av dem. I verste fall tvinger man saken sin gjennom forbrukertilsynet. Endret 7. mai 2018 av Kron Lenke til kommentar
terjeklun Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Prisgarantien er jo bare tull. Power selger google MESH for 2599.- denne uken. 1000.- lavere enn komplett. De kunne ikke matche den da jeg pratet med de på chat idag. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. mai 2018 Del Skrevet 22. mai 2018 Prisgarantien er jo bare tull. Power selger google MESH for 2599.- denne uken. 1000.- lavere enn komplett. De kunne ikke matche den da jeg pratet med de på chat idag. Prismatch gjelder ikke på kampanjer eller tilbud hos konkurrenter med et begrenset antall varer. 2 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Hvordan er det hvis jeg kjøpte en vare hos komplett for 26 dager siden, nå komplett ned prisen på den varen med 500 kr. Kan jeg be om gavekort da? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Hvordan er det hvis jeg kjøpte en vare hos komplett for 26 dager siden, nå komplett ned prisen på den varen med 500 kr. Kan jeg be om gavekort da?Yes ?? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Yes ?? Så bra, så da kontakter jeg bare komplett på chat og sier hva? De har den på tilbud der, ikke fastpris. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 (endret) Så bra, så da kontakter jeg bare komplett på chat og sier hva? De har den på tilbud der, ikke fastpris. Jeg bare mailet kundeservice og informerte om varen min som var nedsatt, og fikk etter kort tid mail tilbake med rabattkode Endret 26. januar 2019 av Teodor1979 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Må si jeg er veldig fornøyd med denne ordningen. Jeg har hatt to varer jeg har fått tilbake penger på, kjempe greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå