Folo Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det kan vel legges til at det ofte foregår en mer eller mindre aktiv "samtale" mellom 2 personer i en tråd og da går det sikkert fort. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Fader det skal godt gjøre å poste over 70 innlegg på 1 dag altså. Klarer fint en 50-60 i løpet av en dag jeg. De fleste i programmering, men noen spredd ut over og. Må legge til at jeg sjekke forumet minst en gang i timen når jeg er hjemme. Ofte lukker jeg ikke browservinduet i løpet av dagen, bare minimerer det hvis jeg gjør noe annet. Ekte forumgeeks klarer fint mange poster PS; det som oftest hindrer meg i å nå nye høyder er mangel på nye poster fra dere. Er ikke sjelden det er jeg som har svart på de fem-seks øverste postene i web-design Endret 14. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er bare søppel som ikke blir telt, så vidt jeg vet Jeg er nokså sikker på at det gjelder hele OT-seksjonen. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Hvis du tenker på mulighetene ved å sitte et par timer på Religion/Politikk og Søppel forumet i strekk kan du nok oppnå masse poster Endret 14. desember 2003 av eiriksen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hmm,det blir ofte fokusert på spamming,tror ikke det blir mindre med en sånn topp 10 liste.Alltid noen som må konkurere om å flest innlegg. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 70 innlegg på en dag er vel ingenting. I sin "storhetstid" lå Kjetil Lura på rundt 30 poster I SNITT hver dag. Ganske lenge også. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 70 innlegg på en dag er vel ingenting. I sin "storhetstid" lå Kjetil Lura på rundt 30 poster I SNITT hver dag. Ganske lenge også. 30 var da virkelig under halvparten av 70 sist gang jeg tok i en kalkulator..? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 30 var da virkelig under halvparten av 70 sist gang jeg tok i en kalkulator..? 30 var snittet, det du ser i profilen. Denne funksjonen fantes jo ikke den gangen, men det var mange dager han lå godt over 100. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 30 var da virkelig under halvparten av 70 sist gang jeg tok i en kalkulator..? 30 var snittet, det du ser i profilen. Denne funksjonen fantes jo ikke den gangen, men det var mange dager han lå godt over 100. Da kjeder man seg _veldig_. Har vært med i topp 10 to ganger før, med hhv. 30 og 45 poster. Ingen poster i OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå