kag Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Stemmer denne funksjonen? Ble litt paff når jeg kom over den, etter jeg følte meg skikkelig aktiv med mine 5 innlegg i går. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jepp, høres omtrent ut som en litt mer enn vanlig aktiv dag det der. Pleier vel å ligge på 50-60 innlegg på HalTan, som som regel topper lista Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 loool det var ikke dårlig... hva er det man poster når det blir så mange innlegg mon tro? Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Fader det skal godt gjøre å poste over 70 innlegg på 1 dag altså. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hvor fant du den topp 10 funksjonen hend? Lenke til kommentar
kag Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 "Min assistent" - "Dagens topp ti postere" Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hva er det man poster når det blir så mange innlegg mon tro? Om du ser på de personene som ofte ligger på toppen av "dagens topp 10 postere" så er det i stor grad gjengen som diskuterer i politikk/religion. Søppelfolket er jo også sterkt representert. Kort sagt, det er de som poster nesten utelukkende i off topic delen. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tihi. Men jeg tror ikke den stemmer umulig art jeg kan ha SÅÅÅ mange poster på EN dag.... GOD JUL mvh BalleMann Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hvor fant du den topp 10 funksjonen hend? man finner den helt nederst på forumet, før du har gått inn på noen kategorier og Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hva er det man poster når det blir så mange innlegg mon tro? Om du ser på de personene som ofte ligger på toppen av "dagens topp 10 postere" så er det i stor grad gjengen som diskuterer i politikk/religion. Søppelfolket er jo også sterkt representert. Kort sagt, det er de som poster nesten utelukkende i off topic delen. off topic? men det blir da ikke telt som en post. eller? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) off topic? men det blir da ikke telt som en post. eller? De teller ikke på postcounten nei, men teller når "mest aktiv i" og "dagens topp 10 postere" regnes ut Endret 14. desember 2003 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hva er det man poster når det blir så mange innlegg mon tro? Om du ser på de personene som ofte ligger på toppen av "dagens topp 10 postere" så er det i stor grad gjengen som diskuterer i politikk/religion. Søppelfolket er jo også sterkt representert. Kort sagt, det er de som poster nesten utelukkende i off topic delen. off topic? men det blir da ikke telt som en post. eller? Det er bare søppel som ikke blir telt, så vidt jeg vet Lenke til kommentar
pertm Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hva er det man poster når det blir så mange innlegg mon tro? Om du ser på de personene som ofte ligger på toppen av "dagens topp 10 postere" så er det i stor grad gjengen som diskuterer i politikk/religion. Søppelfolket er jo også sterkt representert. Kort sagt, det er de som poster nesten utelukkende i off topic delen. off topic? men det blir da ikke telt som en post. eller? Det tydligvis telt på dagens poster men tydligvis ikke over totalt. Tror ikke en som poster ca 40 poster på en dag ville så høyt og ha potet så vidt over 100 poster i post count om ikke off-topic blir telt med. Lenke til kommentar
kag Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Gah, jeg drepte vist layout-en Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) JEY 4-plass. hehe Kan det ha noen sammenheng med denne posten tro? Knakk i to! Men 70 poster om dagen: Get A Life Endret 14. desember 2003 av MU26599 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Funksjonen stemmer ganske bra den, men må huske på at det er snakk om siste 24 timer og ikke "i dag" only Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hmm. 2. plass på tide å få seg et liv kanskje?? Legger til at jeg var utrolig aktiv i disse timene. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Funksjonen stemmer ganske bra den, men må huske på at det er snakk om siste 24 timer og ikke "i dag" only 3 poster i timen fortsatt. Virker kansje ikke så mye, men hvem sitter 24 timer i døgnet forran maskinen? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 på tide å få seg et liv kanskje?? Hardware er livet .....snakk for deg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå