AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Hei, hvor vanlig er det å ha sex på morgenen ved et one night stand? Jeg møtte en gutt ute på byen, begge hadde drukket alkohol. Han ble med meg hjem og vi hadde sex. På morgenen (da begge er edru) ville han ha sex igjen. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 70d2d...1fe Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2018 Forfatter Del Skrevet 25. april 2018 Pule!!!!! Anonymous poster hash: 9f607...d42 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Bare hvis du liker personen. Har du vært dritings og havnet til sengs med et takras er det ikke normalt 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2018 Forfatter Del Skrevet 28. april 2018 Det er nok ganske normalt. Eneste unntak er hvis du ser mennesket ikke var i nærheten av det samme uten ølbriller. Anonymous poster hash: b6580...5db Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Bare hvis du liker personen. Har du vært dritings og havnet til sengs med et takras er det ikke normalt Haha, jævlig bra formulert, Invader Zim De få gangene jeg har hatt en One night'er, har det sjelden blitt noe dagen derpå, for å si det sånn. Ikke nødvendigvis fordi h*n så ut som et takras, men fordi det bare ble så kleeeeint. Bare å komme seg hjem eller hive h*n ut. Det var vel en gang eller to vi koste litt, sexet litt, spiste frokost sammen, dusjet sammen og avtalte å treffes senere eller bare gikk i hver v å r retning. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg har hatt ganske få ons. De gangene det har skjedd har jeg vanligvis vært så dritings at jeg plutselig våkner ved siden av et kvinnemenneske jeg personlig aldri har sett før og da vil jeg vanligvis hjem så fort som mulig jeg føler ikke de situasjoner teller hehe. Jeg har stort sett alltid vært i forhold eller med faste partnere så jeg har ikke så mye erfaring med slikt. Mitt forrige forhold startet som et ons hvor jeg var oppegående. Det ble sex på natten, sex på morgenen etterpå og flere ganger hjemme hos henne når jeg kjørte henne hjem. Så hvis jeg velger personen ved mine fulle fem så vil jeg nok ha mer også dagen etter. Men vanligvis når jeg er på byen er jeg mer tilbøyelig til å bli med pianisten 1 Lenke til kommentar
Eagle90 Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Ganske normalt om man tiltrekkes eller er skam kåt. Er mange som liker å våkne under sex på morningen, men er også veldig risikabelt med tanke på "voldtekt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg