lotto Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 hallo Jeg har amdxp 2000+, har hatt den i 1 1/2 år nå. Jeg lurer på om oppdatering av bios vil gjøre noe nytte for seg, men vet ikke hvor jeg finner det:( Og en ting til hva er chipset? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Chipset er de to brikkene (IC) som styrer funksjonene på hovedkortet. I det siste er det på noen kort bare en. Hvis du ikke har problemer så skal du ikke risikere å få dem ved å oppdatere BIOS. Lenke til kommentar
lotto Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 takk:) jeg har et spm til om hovedkort. hvordan finner jeg nyeste drivere til det? Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Gå til produsentens hjemmeside, finn linken for driver nedlasting, finn frem til riktig modell hovedkort som du har, og last ned de nyeste derfra. Du finner sannsynligvis bra innstruksjoner om hvordan du installerer dem på den samme sida, eller i nærheten. Er du usikker på hvilket hovedkort du har, så må du enten se på selve kortet, eller i bruksanvisningen for hovedkortet. Lenke til kommentar
lotto Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 takk , jeg skal åpne pcen nå Lenke til kommentar
lotto Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 det var en orange firkant det stod elitegroup på:S en annen plass stod det k7s5a:S Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Da har du all info du trenger... Produsent: Elitegroup Modell: K7S5A Å finne frem til Elitegroup's hjemmeside regner jeg med du fikser via Yahoo, Google eller lignende. Lenke til kommentar
lotto Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 1000 takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå