akelbo Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Har du Prepare to Die-utgaven på Steam får du nyversjonen til halv pris.Dark Souls Remastered blir billigere på PC for de som eier originalen Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Liker når de gjør sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Hadde vært enda bedre om de faktisk ga det gratis, meh, de skal jo tjene penger.. Lenke til kommentar
Fjellheimz Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Hadde vært enda bedre om de faktisk ga det gratis, meh, de skal jo tjene penger.. Tenk, en bedrift som skal tjene penga. 1 Lenke til kommentar
VFish.Civi Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Ser ikke helt nytten i remastered utgaven når en har originalen på steam. Modded utgave ser jo 10x bedre ut enn remastered. Comparison video: Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Ser ikke helt nytten i remastered utgaven når en har originalen på steam. Modded utgave ser jo 10x bedre ut enn remastered. Comparison video: https://www.youtube.com/watch?v=cRDuJu2SG9U Og tenk på hvor mye bedre remastern kommer til å se ut når man får modsa ut til den også 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Tenk, en bedrift som skal tjene penga. Eh, ja, jeg forstår det, derav skrev jeg "de trenger pengene". Men så er det slik at det er flere utgivere som gir slikt gratis, f.eks. Bioshock ble gratis til alle som allerede eide de tidligere spillene (dvs. på steam). Så dette er noe jeg synes er litt skuff at når vi betaler for et produkt som får en "oppdatering", så må man i prinsippet betale for den oppdateringen. Fikk også en redusert pris på Metro 2033, noe jeg synes var verdt det, men også der kunne det vært fint at det også var gratis da orginalen var helt på trynet. Dark Souls er jo et spill som man må laste ned tweaks for å få til å funke skikkelig på PC i utgangspunktet, derav har man ikke fått et helt fungerende spill.. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Gleder meg som en unge til å ta fatt på dette på ps4 pro. Begynte på xbox one(360) men sluttet med en gang jeg så at de skulle gi ut en remaster. noen steder var nesten uspillelige pga framerate, blighttown var et mareritt. Driter i hvor mye det koster. Det er småpenger uansett Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Gleder meg som en unge til å ta fatt på dette på ps4 pro. Begynte på xbox one(360) men sluttet med en gang jeg så at de skulle gi ut en remaster. noen steder var nesten uspillelige pga framerate, blighttown var et mareritt. Driter i hvor mye det koster. Det er småpenger uansett Folk klager på et spill som blir utgitt på ny i en bedre utgave som gir timesvis med underholdning. Men dere kjøper glatt en blu-ray favorittfilm på ny som dere hadde på dvd fra før bare for å få bedre kvalitetet. Og kanskje også en 3 gang, bare for å få den på 4K blu-ray HDR. Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Likte bedre når jeg fikk Skyrim Special Edition og Titan Quest Anniversary Edition gratis fordi jeg eide de opprinnelige spillene. Men for all del, halv pris er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå