monzilla Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Skal ha nytt kabinet og følgende kriterier foreligger : Skal ha skuff til hovedkort Skal ha en PSU som ikke bråker særlig Skal ha gode muligheter til eventuell vannkjøling senere Har tenkt å ha 2 kabinettvifter i dette da... Tenkte 1 som ligger i fronten som blåser luft inn i kabinettet og på den måten kjøler harddiskene og 1 som ligger bak og blåser ut. Disse viftene skal helst ikke støye mye (120mm?)... Er et p4 system som skal brukes så psu bør holde til dette Noen gode tips ? Prisklasse <1200 kr takker på forskudd for gode svar Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 dette kabinettet her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CI6A21B med denne her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...=MISTFSP35060PN Så vil du ha ett kabinett med plass til 2stk 120mm vifter som sørger for luftgjennomstrømning i kabinettet, kjøler diskene dine samtidig som de blir støydempet, og du har en PSU som skal holde langt før den ikke rekker lenger. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har sett det kabinett til 750 spenn eller noe sånt med Hec strømforsyning. Den er jo også veldig stillegående. - Judaz - Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Chieftech? god jul! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 takker for alle svar Noen som vet om det kabinettet som ble vist har skuff som man kan dra ut (med HK) ? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 takker for alle svar Noen som vet om det kabinettet som ble vist har skuff som man kan dra ut (med HK) ? Det er den eneste mangelen med det kabinettet, det har ikke uttrekkbar HK-skuff. Ellers er det ett veldig bra kabinett. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Lianli har jo mange gode alternativer til kabbis ! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 takker for alle svar Noen som vet om det kabinettet som ble vist har skuff som man kan dra ut (med HK) ? AOpen HQ08 ? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Compucase Miditower, Sort tenkte no jeg på. Er ette et bra kabinett ? Har det skuff til disken ? kjøler det bra ? Lian Li har jeg jævlig lyst på, men lommeboken min får anfall hver gang jeg er inne på tanken Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Samme innmaten i det som det jeg linka til over her..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå