brukernavn331 Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Hei! Tenkte å gå til innkjøp av høytalere for å få litt lyd på baderommet. Noe som kan anbefales? Bør ha bluetooth, og ikke koste mer enn 5-600 kr. Tips? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Jensen Scandinavia eller JBL dersom ikke vanntett Audio Pro... Jensen er nok best i din sjanger, litt lite lyd i dusjen, men jeg er fornøyd med den.. Ellers er det vel best om du legger litt mer kroner i det og kjøper en litt større vanntett JBL Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) Min løsning på gjestebadet: Dab radio stilt inn på P6 Rock, lydinstilling: HØY! Går av og på med lysbryteren Endret 27. april 2018 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Min løsning på gjestebadet: Dab radio stilt inn på P6 Rock, lydinstilling: HØY! Går av og på med lysbryteren Og hva slags utstyr er det? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 (endret) Gammelt Logitech pc-høytalersett Funker som bare det Edit: Så er det koblet inn i earphones utgangen på Dab radioen. Med en sub på et så lite rom blir det et skikkelig trykk, brystkassebass så det holder. Endret 27. april 2018 av Mr_Spock 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå