AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 jeg vet ikke om dette passer inn her men jeg er en stressende person og kan føle meg rar under søvn noen ganger. men en gang klarte jeg ikke våkne helt når jeg begynte å få pustevansker. jeg hørte pustingen selv. pustet så fort. så plutselig føler jeg en hånd på kinnet og da klarte jeg å våkne og pustet fint igjen. hva kan dette bety? Anonymous poster hash: 3a6b0...7b1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Høres ut som du kanskje har opplevd søvnparalyse. Helt ufarlig, ikke så skremmende når du vet hva det er. Men jeg vet av egen erfaring at det kan være en ekkel/skummel opplevelse første gangen. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2018 Forfatter Del Skrevet 24. april 2018 Skillet våken og i søvn går på flere funksjoner, og det er mulig at noe henger igjen ved oppvåkning, slik at man på en måte både er våken og drømmer. Noen får ut av kroppen opplevelser i en slik tilstand. Det er bare drøm/fantasi. Anonymous poster hash: 13466...c26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå