Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Forfatter Del Skrevet 25. april 2018 Ebenezer Per. En fra Afrika hvor foreldrene ønsket et afrikansk og et norsk navn. Alright! Straks mye bedre andre veien, men ok. De om det 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Så har vi jo vår alles kjære Akhenaton Oddvar de Leon, også han selvfølgelig av tverrspråklig opphav. Men disse navnene er forståelige, det morsomste er rotekte nordmenn som gir ungene sine helt koko navnekombinasjoner. Nordlendingene er best på engelsk-norsk komboer, mens nordvestlandet huser mange rytmisk uortodokse dobbeltnavn av typen Kåre-Jon. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Ebenezer Per. En fra Afrika hvor foreldrene ønsket et afrikansk og et norsk navn. Alright! Straks mye bedre andre veien, men ok. De om det Men Ebenezer er ikke et afrikansk navn? Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Ebenezer Per. En fra Afrika hvor foreldrene ønsket et afrikansk og et norsk navn. Alright! Straks mye bedre andre veien, men ok. De om det Men Ebenezer er ikke et afrikansk navn? Kan hende du har rett. I så fall syntes jeg synd på han. Men også mulig min kilde ikke var helt presis i språket. Ble fortalt dette en gang vi satt på skype. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 https://en.wikipedia.org/wiki/Ebenezer_%28given_name%29 Ebenezer, less commonly spelled Ebenezar, is a male given name of Hebrew origin meaning stone of the help (derived from the phrase "Eben ha-Ezer").[1] The name is sometimes abbreviated as Eben. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 28. april 2018 Forfatter Del Skrevet 28. april 2018 Kay Jesus. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 1. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2018 Helga-petronella Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. mai 2018 Del Skrevet 5. mai 2018 Noen jeg faktisk har hørt. Fury Per. Mor fra norge og far var afroamerikaner. Begge ville ha et navn som var tradisjonelt for landet de kom fra. Arne-Bjarne. Han var med på Jeopardy på TV2 tidlig på 90-tallet. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) Nå har jeg ikke akkurat vært bortig disse da. Jeg har bare plukket dem rett fra flufta. Man vet aldri om noen faktisk bruker disse kombinasjonen. Ingrid Rikke Glend Vegard Bård Karen My Rikke Frode Eli Yvonne Heli Audun Jorund Per Larsj Per Eli Nikki Rikkart Ike Rikke Ernst Elder Denne her har jeg faktisk hørt om, syns den er en veldig rar kombi. Brant Bjork unusual-and-surprising-baby-names Endret 7. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) Brant Bjork er et fornavn og et etternavn. Fet musiker, forresten. Endret 7. mai 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) Brant Bjork er et fornavn og et etternavn. Fet musiker, forresten. Samma det, jeg syns det er en rar kombi for det om. Endret 7. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Vet om en som heter Max-Daniel.At faren går med genser knyttet rundt skuldrene og at moren har tatt plenty med botox kommer ikke som en bombe akkurat. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Fin Gnatt (sportsankeret i Tv2), Navnet hans får meg alltid til å flire. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 En kollega av meg heter Pølse-Nilsen til etternavn. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 12. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2018 Perluda-Nordea. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 12. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2018 En kollega av meg heter Pølse-Nilsen til etternavn. Det MÅ da være endret? Fyren er sannsynligvis i overkant glad i pølser..? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Berta Gurine, Bent Bjørnar, Rolf Abraham, Glenn Magne, Steve Arne og Frits Åge er alle navn på folk jeg kjenner til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå