Tåketrollet Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Jeg hørte et seinest idag og måtte gjenta navnet bare for å høre om jeg hadde hørt riktig og deretter le litt. Stakkars mann! Altså, navnet skjemmer ingen men det må være lov å si at det finnes mange schtøgge og rare navn her i verden, som absolutt ikke passer sammen. Here goes: Paul Roy (med norsk aksent). Hva er de sykeste navnekombinasjoner du har hørt? Gjerne med bindestrek. Eller uten. Endret 24. april 2018 av Tåketrollet Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 24. april 2018 Forfatter Del Skrevet 24. april 2018 Laila lise Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Mike Hunt. Lydia Nalen. Aldri hørt at noen heter det, men det kunne jo absolutt vært en idé. Skriv det i bestillingen når du bestiller take-away, det morsomte er når de roper ut disse navnene høyt. Forøvrig, Sandra Lyng venter barn... Kanskje hun burde vurdere å kalle barnet sitt for Calluna Lyng? Det kunne bli en interessant kombo, for hva betyr Calluna...... ?? Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 24. april 2018 Forfatter Del Skrevet 24. april 2018 Mike Hunt. Lydia Nalen. Aldri hørt at noen heter det, men det kunne jo absolutt vært en idé. Skriv det i bestillingen når du bestiller take-away, det morsomte er når de roper ut disse navnene høyt. Forøvrig, Sandra Lyng venter barn... Kanskje hun burde vurdere å kalle barnet sitt for Calluna Lyng? Det kunne bli en interessant kombo, for hva betyr Calluna...... ?? «Røsslyng» hehe måtte google litt. Kreativt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Hadde en i klassen min som het Gorm Bjarte. Lurer på hva foreldrene tenkte egentlig 4 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Ben Dover er et ganske bra navn. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Forøvrig, Sandra Lyng venter barn... Kanskje hun burde vurdere å kalle barnet sitt for Calluna Lyng? Det kunne bli en interessant kombo, for hva betyr Calluna...... ?? Hva med Erika Lyng? Det er et litt mer vanlig navn. https://no.wikipedia.org/wiki/Erica Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 24. april 2018 Forfatter Del Skrevet 24. april 2018 Hadde en i klassen min som het Gorm Bjarte. Lurer på hva foreldrene tenkte egentlig Herregud.. Ja man kan jo lure på hva,som sviver avogtil. Det var uvanlig, men de syntes vel det var fint da. Eller kanskje de ønsket å hedre noen i familien Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 24. april 2018 Forfatter Del Skrevet 24. april 2018 Julius-Amadeus Olga-Laila Ronny-Kåre Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Husker jeg hadde en kunde en gang som het Lasse Nøff ETTERNAVNSEN. Om han la til dette selv eller om foreldrene hatet ham vet jeg ikke. Har også en kunde som har Aragorn som mellomnavn, men det har han trolig lagt til selv i voksen alder. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 (endret) https://www.tek.no/artikler/solgte_navnet_sitt_paa_ebay/95811 https://www.tek.no/artikler/lasse_har_faatt_nytt_navn/38937 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756457 Endret 25. april 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Glenn-Benny Ted-sander 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Inge-Johnny og Johnny-Inge. Tvillinger. 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 (endret) Det er opptil flere nordlendinger som heter Jack Ivar. Her om dagen var det en dødsannonse i AP for en Jack Ørnulf. Men da uttales ikke det første navnet [dshæk], neida. Det e an [jakk] vi snakke om. Endret 25. april 2018 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Forfatter Del Skrevet 25. april 2018 Det er opptil flere nordlendinger som heter Jack Ivar. Her om dagen var det en dødsannonse i AP for en Jack Ørnulf. Men da uttales ikke det første navnet [dshæk], neida. Det e an [jakk] vi snakke om. Oh! Jeg har et tilsvarende på en nordlending: Frank Serge. (Uttales Særgæ). 2 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 25. april 2018 Forfatter Del Skrevet 25. april 2018 Inge-Johnny og Johnny-Inge. Tvillinger. Ehm.. tuller du? 2 Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Ebenezer Per. En fra Afrika hvor foreldrene ønsket et afrikansk og et norsk navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå