BuffyAnneSummers Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 (endret) Mareritt igjen. Drømte at jeg hundepasset mange hunder og mistet noen av dem siden jeg i drømmen hadde en sånn katteluke stor nok for hunder av en eller annen grunn og jeg glemte den åpen. Jeg følte meg så crappy, spesielt med tanke på at for nesten ett år siden så lot jeg min kjæreste lille venn være i omsorgen til en person jeg virkelig stolte på - hennes egentlige eier, på papir (lang historie, basically en kjærlighetshistorie hvor en hund bestemte seg for at hun elsket ett menneske uten grenser og at hun ville være hos henne uansett hvem eieren hennes egentlig var) og det endte opp med at både hunden min og hennes valper ble brutalt drept på grunn av denne personen sin uforsiktighet. Jeg får seriøst fremdeles lyst til å knuse skaller når jeg tenker på det. Hjernen min hater meg. Endret 11. mai 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Jeg drømmer det samme hver natt og våkner like skuffet hver morgen. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Dere må jobbe aktivt med dét som plager dere, kjære venner. Skriv det ned og finn ut hva om forårsaker det! Det er alltid en grunn, så løs det!!!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Oh, det hørtes ut som en speis drøm! Drømmene min er som oftest det Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 (endret) Enda en natt, fortsatt samme drøm. Endret 12. mai 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Enda en natt, fortsatt samme drøm. Fortell, foretell! Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Enda en natt, fortsatt samme drøm. Fortell, foretell! Nice try FBI Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 12. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2018 Enda en natt, fortsatt samme drøm. Fortell, foretell! Nice try FBI Din teaser! Du må fortelle B, når du har fortalt A Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 12. mai 2018 Del Skrevet 12. mai 2018 Enda en natt, fortsatt samme drøm. Fortell, foretell! Nice try FBI Din teaser! Du må fortelle B, når du har fortalt A Hehe... Lenke til kommentar
Lillemor96 Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 I natt drømte jeg at jeg kjørte på en motorvei.Jeg skulle til Charlottenberg på harryhandel. Møtte ikke på noen biler i det hele tatt. Møtte heller på STORE passasjerfly. Og der satt jeg, i bilen og kjørte som normalt. Det rare var at jeg ikke satt bakom rattet, jeg satt i BAKSETET og styrte bilen der fra. Våknet opp og skjønte ingenting.. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Jeg har laget en lignende tråd før, men den ble ikke så populær. Men denne her, ser ut til å blidt det. Jeg pleier også å huske hva jeg har drømt om. Men nå i natt, var ikke drømmen så fasinerende. Da husker jeg som regel ikke drømmen. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Drømte i natt: Jeg var på en slags øy, her i Norge uten tvil. Jeg gikk der alene og skulle opp på toppen. Mens jeg gikk der tenkte jeg at dette er alt jeg trenger og kan ønske meg, var så fanatisk flott. Da jeg kom til toppen så var det en gigantisk bygning der, og jeg så med engang at det var et mentalsykehus, falleferdig og ''nedlagt''. Plutselig kom det en mann med hvit frakk ut av inngangen, så jeg gjemte meg litt lengre nede i bakken igjen. Etter en stund gikk jeg nærmere og da var det en mann der, usikker på om det var han samme. Jeg spurte om jeg kunne gå inn da jeg vill utforske, han sjekke i et vindu men sa at det ikke går. Så begynte han og snakke om heisen på innsiden, at vi kunne ta den, noe jeg ble skeptisk til. Men allikevel så gikk vi inn, Inne så var det mye folk, som ens lags bar/restaurant med folk som satt rundt omkring. 2 etasje hva der hvor folk hadde blitt låst inne på rom, og ingen hadde vert der siden det ble nedlagt. Jeg så for meg hvor spennende det måtte være og utforske resten av bygget men det gikk vist ikke. Så våknet jeg av vekkerklokken... var litt irritert da ja Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Man drømmer ikke gjennom en blackout. Sååå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå