Gå til innhold

Hva drømte du i natt?

Anbefalte innlegg

Ja,hva drømte du i natt..? Er du også en av dem som husker drømmene dine?!

Jeg husker ofte hva jeg har drømt og kan ha et lite opphold i våken tilstand og fortsette å drømme der jeg slapp. Noen ganger snakker jeg også i søvne, til andres forargelse.

Dette med drømmer er ganske interessant :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drømmer ofte, men plager ikke andre med det. Hendelser som ville vært veldig morsomme i virkeligheten og sikkert var morsomme å drømme blir liksom ikke så kule gjenfortalt.

Når det er sagt kan sikkert tråden være et fristed for folk som har lyst til å fortelle om drømmene sine IRL, men har skamvett nok til å la være. Her om dagen drømte jeg at jeg løste problemet ved å fortelle noen i drømmen hva jeg drømte natten før.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Åh så negativ.. JEG synes det er interessant å høre hva andre folk drømmer. Helt greit hvis ikke du synes det samme. Da hadde du vel strengt tatt ikke trengt å svare heller..?

Var ikke negativt ment, poenget er at det er fint folk kan skrive om det her, så slipper de å plage venner og familie irl. Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Åh så negativ.. JEG synes det er interessant å høre hva andre folk drømmer. Helt greit hvis ikke du synes det samme. Da hadde du vel strengt tatt ikke trengt å svare heller..?

Var ikke negativt ment, poenget er at det er fint folk kan skrive om det her, så slipper de å plage venner og familie irl.

Nå får jeg ikke lov til å høre om drømmene til dama lenger. Nettopp fordi hun kommer skrive om det her i stedet for å fortelle meg! :/

Lenke til kommentar

Var ikke negativt ment, poenget er at det er fint folk kan skrive om det her, så slipper de å plage venner og familie irl.

Skjønner. Ja, ikke sant ;) Jeg liker generelt å høre/lese historier og drømmer er intet unntak. Har drømt mye sykt og mye koselig og det er jeg nok ikke alene om.

Lenke til kommentar

Drømte ingenting i natt og sov dårlig. Men imorges, derimot..

Flere som så «Trygdekontoret» igår og backstage på Paradise hotel? Makan til knehøner i det programmet. Eller det er ihvertfall lite oppegående de utgir seg for å være..

Vel, imorges drømte jeg at jeg var deltaker i programmet. Det var litt annerledes interiør, med et gigantisk innendørs badeland med typisk «bob» sklier. Det ble både festing og alt som hører med. Så skulle jeg og et blondt bombenedslag oppi bob'en og ca halvveis oppe, kom jeg på at jeg ikke hadde festet selen. Jeg ble lettere panisk og skrek: «Du må holde meg i armene for jeg kommer til å falle flere 100 meter og aldri kunne gå igjen hvis jeg faller ned!» Hun klarte jo ikke å holde meg igjen og jeg falt og falt.. så våknet jeg av snooz'en, trykket av. Falt videre.. snooz.. og falt. Til slutt havnet jeg i vannet og der våknet jeg.

Lenke til kommentar

Har sovet rolig og bra de siste 6 måneder. Første mareritt i natt på siste 6 måneder. Våknet av at det føltes ut som at noen kom løpende gjennom gangen, rev døra opp og brølte "Nå står du opp!!" ^^ Ikke at noen har gjort det før.. men det var skremmende nok til at jeg våknet av at jeg skrek og holdt opp armer og ben i forsvar. Det virket som at det dundret i veggen, men tror ikke det gjorde det. Var andre ting også, som jeg ikke husker.

I sammenheng med tidligere erfaringer, så var jeg dum nok til å drikke en 2 dl kopp kakao nesten rett før jeg la meg. Var sulten og hadde bare lyst på noe varmt og søtt. Brukte ca 2.5 ss med brunt sukker. Når jeg drikker eller inntar mye søtt før søvn, så får jeg mye mer aktive og minnerike drømmer. Marerittene blir forsterket. Skal ikke gjøre det der en gang til. Vet ikke om andre har lignende erfaringer.

Forbasket slitsomt å ha mareritt.

Lenke til kommentar

Lagde mat med BBQ-saus på mandag og natt til tirsdag drømte jeg at sausflaska hadde et mindre hull i korka med plugg slik at man kunne få ut mindre enn med hovedhullet i flaska. Antar det er fordi jeg hadde på for mye av sausen i maten dagen før slik at den overdøvde de andre smakene. 

Lenke til kommentar

husker ikke drømmene mine ofte. Men våkner opp med morrabrød titt og ofte. Så kan ikke være for ille.

Husker 2 drømmer jeg har hatt spesielt

Ene var at jeg vant i lotto,,, så våknet jeg opp. det stinket.. 

Andre var en fall drøm, jeg falt og falt. Og sikkert i panikk rullet jeg utav sengen og landet på gulvet og våknet. Det stinket også.... Men såååå deilig når jeg skjønte at jeg levde  :w00t:

Endret av depaderp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I natt jag drøymde at jeg jobbet i en barneutstyrsbutikk og glemte å ta betslt for en bilstolbase. Kundene oppholdt neg og maste om hvor kjente de var og at de ikke kunne skjønne at jeg ikke hadde hørt om dem. De var jo kjent i hele verden(svensktopparna) og blabla. De gikk ut av butikken og jeg ekspederte neste kunde, så at summen ble 4476,- for litt klær og en babycall.. shiiit helvete! Løp ut av butikken, så ikke «kjendisene» noe sted og fikk en gru over meg. Sjefen kommer til å slakte meg! Nå blir det skriftlig advarsel. Så våkna jeg.

Lenke til kommentar

Husker ikke hva/om jeg drømte. Jeg kan ikke huske sist gang jeg drømte (eller husket det), men har hatt mareritt om at vi var ved et område med mange små innsjøer og strender imellom, og vi ble forfulgt av råtne fisker som så ut som små monstre med store gap, og som krabbet på land. Også har jeg ofte drømt om å bli stukket av nåler, mange av dem, inn i hjernen.

Lenke til kommentar

Drømte i natt:

Jeg skulle på ferie til en tropisk øy som lå under USA, husker ikke navnet men det var ikke noe som finnes i virkeligheten i hvert fall.

På flyplassen skulle jeg ta tog inn til det som var en liten småby, men jeg ante ikke hvor noe var og slik der.

Var på kvelden, så jeg spurte en som jobbet der om hvor jeg kunne ta transport til byen, og han sa gå til bane nummer 3.

Denne lå litt høyere oppe så jeg gikk opp noen trapper.

Da jeg kom opp så var transportmiddelet en slags berg og dal bane med plass til kun 1 person :p

Jeg satte meg inn, og det kostet ca 600kr for denne turen.

Betalte ikke, men den gikk allikevel.

Så da ble det en heftig tur, og under turen så tenkte jeg at dette går sikkert til helvete, og rett etterpå så kjørte jeg av hele banen og krasjet i bakken, viste jo at nå er det slutt.

Men nei, reiste meg like hel og vandret rundt for og finne frem.

Gikk igjennom noen fine hager med masse små vindmøller til pynt over alt. Virkelig idyllisk.

Så så jeg ''byen'' lengre nede og gikk så ned dit.

Første jeg gjorde var og gå inn i det som jeg trodde var et vinmonopol.

Var noen personer der som handlet mat, dem hilste og jeg hilste smålig tilbake.

Gikk innerst i et stort tomt rom, hvor en slags rotte/mus begynte og springe rundt på gulvet og laget rare lyder.

Fikk litt panic så jeg løp ut av butikken.

Så våknet jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...