El_PoLLo Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 noen gode starcraft spillere som vil være med og starte en klan? Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg vi stille et annet spm .. noen gode warcraft3 spillere som vil lage en klan. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: El_PoLLo skrev (2002-03-03 00:58):noen gode starcraft spillere som vil være med og starte en klan? Jeg er en middelmådig sc spiller som gjerne er med på en match eller ti. Tror ikke jeg vil kvalifisere til å joine en klan... :smile: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 hmm.. tråden var ikke for de som ikke ville være med :smile: men vi kan da ta en kamp eller to likevel. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Nah, jeg er vel ikke god nok etter 2 tap mot deg :wink: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 kravet for og komme med i klan er ikke og slå meg da :smile:noen som har forslag til navn forresten? Lenke til kommentar
EL_Lobo Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Hva slags spill er Starcraft da ? Jeg er en mester fragger fra kingpin/Delta Force så 3D shooter er min spesialitet. KILL EM ALL ! hehehe El_PoLLa vi har jo gode nick til en klan vi da :smile: The EL klan "gang" [ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-03-03 13:31 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 nei, det er så mange som heter El. jeg hadde tenkt på starcraft klan, men vi kan og ha delta force klan men jeg har kun delta force1. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Synes navnet på klanen min er helt rått da : intenational failures (iNF) pass deg for oss ...ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå