J_Kalin Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Hei! Jeg ser etter teammates som ønsker å ta competitive overwatch seriøst, med mål om å ranke opp sammen. Jeg er en dame på 26 år som spiller 10++ Timer hver dag. Jeg spiller main support og ranken min i øyeblikket er mid platinum, men har vært oppe på 2921 denne sesongen. Har DU et team som mangler en support, eller har du lyst å danne et nytt team med meg? Send meg gjerne en pm eller post under. Ønsker teammates som er høy platinum eller mer, og har ambisjoner om å klatre høyere på rankstigen. Med vennlig hilsen Kalin Endret 25. april 2018 av J_Kalin Lenke til kommentar
M_U_S Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Jeg er interressert Kan du fortelle meg mer om hva du tenker? Kanskje vi skal ta det på PM? Lenke til kommentar
ZharX Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Hvis du har lyst til å spille med folk som er litt modne (23år+) så er du hjertlig velkommen til å spille med oss , Legger igjen en Discord her: https://discord.gg/9yMtmXj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå