Fillefant Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Hei, jeg har en Lenovo Y520 laptop. Den fungerer fint til alt, men jeg har et særdeles irriterende problem. Alt som har med internett å gjøre blir så tregt at jeg sliter med å laste inn vg.no når jeg kjører et spill. Det har ingenting å si om jeg spiller online med f.eks CS:GO eller om jeg spiller offline med f.eks Football Manager. Spiller jeg online, kjører spillet helt fint og selve spillet har ingen problemer med internett men hvis jeg alt+tab`er for lese på nettet får jeg ikke lastet inn sider. For et utrent øye som meg virker det som om windows eller laptopen "throttler" alt utenom selve spillet for å maksimere ytelse. Har prøvd å google å feilsøke i lang tid nå uten å få svar på problemet. Noen som har vært utsatt for noe lignende? Takker for svar Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Kan du for gøy prøve netlimiter og se om du kan allokere en gitt båndbredde til nettleser og/eller spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå