Josten Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Av og til når jeg skal spille ladder på b-net (wc3), kommer denne meldingen rett etter at det står "game found". Når jeg trykker ok bare forsvinner den, og game found står fortsatt oppe i hjørnet. Og jeg får en loss i profilen. Noen som opplever noe lignende og vet hvordan man fikser det? Er ganske surt å få mange unødvendige tap på grunn av det. Dessuten hender det jo da ofte at jeg ikke får spilt når jeg har lyst. På battle.net supportsidene står det bare "we are aware of the problem and are currently looking into it". Endret 14. desember 2003 av Josten Lenke til kommentar
E.T Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 dette er en bug på warcraft som blizzard ikke klarer å fikse. Veldig surt å få d. Husk at når du har fått det en gang, er det stor kjangs for at du får det igjen. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Har merket det ja. Første gansgen skjønte jeg ikke at jeg fikk tap, så jeg ptøvde flere ganger. Funka å restarte warcraft en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå