vegham Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Har R9500 og så lurte eg på om det er bedre og sette på en Crystal Orb som eg har liggande. Nå er eg litt redd for og ta av denne kjøleren som er på, har lest om et par fyrer som har ødelagt koret sitt med og ta den av, så mister jo eg garantien og. Noe eg tror eg allerede har mista: se link i sign. Er det vert og bytte, med tanke på at det kan "skje" ting ? Endret 14. desember 2003 av Wulong Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har satt på zalman heatpipe m/vifte på mitt PowerColor 9800 Pro. Fikk den original vifta av uten noe problemer på den ihvertfall. Strålende fornøyd med den. Den er så musestille nå så. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Tok du på goop ? Har AS3 så det er vell en fordel.. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Tok du på goop ?Har AS3 så det er vell en fordel.. Jepp, brukte goop. Jeg brukte Arctic Silver 5. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Da får eg teste og bytte da.... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Chrystal orb er jo en kobber kjøler, noe som leder varme meget bra. Litt usikker på hvilken bunn orginalkjølerne har, kansje aluminium? Isåfall er Co'n bedre. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) jono.kx, hadde ka kort du hadde ? eg har connect3d Og satt din kjøler veldig godt fast ? sånn som min ? Endret 16. desember 2003 av Wulong Lenke til kommentar
vegham Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Har testa og bytta nå.. Eg tok av orginalen og fjerna litt "møkk" som var på kjerna og la på et tynt lag med AS3. Så satt eg på Orben og vridde litt rundt på den Så synst eg den ikkje var heilt på, den traff bare ytterkanten så eg fjerna den igjen for og sjekke om goopen var festa seg ani Orben, men det var det ikkje. Så lurer egentlig på: passer orben på et R9500pro kor ? eller har eg gjort noe feil ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå