Espen Jansen Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Dette er spillene vi rett og slett ikke har så mye til overs for.FEATURE: Sjangrene vi ikke kan fordra Lenke til kommentar
Populært innlegg BadCat Skrevet 24. april 2018 Populært innlegg Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Det virker som dere ikke liker spill som krever en viss innsats eller innlevelse. Endret 24. april 2018 av BadCat 10 Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Dette her var gøy lesing! Slike artikler med subjektive meninger er gøy å lese! 4 Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Selv misliker jeg stort sett ALT japansk, det er så jævlig sært. Moba, strategi og rollespill likeså. Jeg liker derimot bilspill, FPS og eventyr, eksempelvis spill som GTA, Far Cry, Battlefield, CoD, Tomb Raider, Last of us, Uncharted osv.. 2 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Moba og generelt erketypisk asiatisk vrøvl. 4 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Skulle gjerne spilt mer BF1, Skyrim og mmo spill. Ville likt og lært meg Dota 2 / LOL egt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Etter 25 år som gamer, så er det egentlig bare online FPS spill som fenger. Spilte mye singleplayer spill før, å kunne sitte i hundrevis av timer med enkelte spill før jeg ble lei. Hadde nok tett opp mot 1000 timer i ES Oblivion, mens i Skyrim ble det kanskje 20 timer. Kjøpte The Witcher 3 når det kom, men ble en stopp etter rundt 20 timer der også. Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Det er egentlig ingen sjangre jeg ikke kan fordra, men det går flere år mellom hver gang jeg spiller et sport-spill eller bilspill. Moba er også veldig uinteressant, og med unntak av Modern Warfare tilbake i 360-dagene og Siege så liker jeg ikke kompetetive fps-spill så godt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 MOBA og alt av turn based spill misliker jeg sterkt. Er mange spill som hadde vært fantastiske hadde det ikke vært for turn based dritt ( i mine øyne vel å merke). Lenke til kommentar
Ndvain Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Vil si jeg spiller mest for innlevelse og content, så konkurransebaserte spill havner automatisk ganske langt nede på min liste over spill jeg liker. Det er på en måte en "forbannelse", ettersom majoriteten av vennekretsen spiller dem. Dessverre ser jeg meg lei innen relativt få runder, enten vi/jeg vinner eller ikke. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Dette her var gøy lesing! Slike artikler med subjektive meninger er gøy å lese! Alle meninger er subjektive, sier de noen annet lyver de. Hvordan kan noen ha en objektiv mening? Men ja skikkelig moro å lese Lenke til kommentar
Populært innlegg Fleskelars0 Skrevet 24. april 2018 Populært innlegg Del Skrevet 24. april 2018 Det virker som dere ikke liker spill som krever en viss innsats eller innlevelse. Hva er poenget ditt med å skrive dette. Blir det samme som med musikk. Hva liker du ikke av musikk? Jeg liker ikke klassisk musikk. Å, så du liker ikke musikk som er litt avansert?? "facepalm" 11 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Tja, er vel egentlig ingen sjanger jeg misliker etter snart 30 år som spiller, men MOBA er definitivt ikke min sjanger, og selv om jeg liker selv sjangeren er jeg elendig på RTS, grier bare ikke mikro og makro management. 2 Lenke til kommentar
p00t Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 konsoll plebs som ikke liker competitive spill. shocker. Lenke til kommentar
Chris Ashes Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 forstår ikke greia med card games som heartstone, må jo være kjedelig som bare det, har aldri skjønt hvorfor CS er så populært heller, selv er jeg veldig glad i spill som har bra grafikk og lyd, battlefield 1 og rising storm 2 bl.a hvor sistnevnte faktisk fikk meg til å bli redd i en situasjon hvor jeg var suppressa fra alle kanter med bomber og granater overalt. altså jo mer realistisk og brutal jo bedre. ellers digger jeg strategi spill som total war serien og hearts of iron 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Jeg synes grafikken blir stadig dårligere fordi det krever for mye arbeid å utnytte hver enkelt piksel. I dag brukes ofte snarveier for å fylle i piksler enn å velge den optimale. Eldre pikselbaserte spill har ofte meget god grafikk fordi den presser maskinvaren maksimalt og krevde tweaks for i det hele tatt være mulig. Set er svært lite i dag presser >= FHD maks fordi at selv om man setter 250 artister, animatører på saken så greier man likevel ikke å nå maksimalt potensiale i formatet. Å få til mest mulig med noe begrenset er en kunst. Endret 24. april 2018 av BadCat Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Jeg kan ikke fordra platformers, slik som Mario, Meatboy og Cuphead. RTS er på en god 2. plass. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 konsoll plebs som ikke liker competitive spill. shocker. Kan være endel av dem også. Jeg for min del glad i konkurranse, men spillene er så ensformige og kjedelige. Er vel bare starcraft som er morro og se på av disse og til dels spille. Dota ,league of legends og disse fps'ene som counter strike og battlefield er så tragisk dårlig og minimalt med variasjon og dybde. 1 Lenke til kommentar
Nelus Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Det e vel ingen sjangere eg hater, men flere eg ikkje spiller av andre grunner. Twitch shooters, Moba, og rts mot andre spillere f.eks. Med bare tid til å spille noen få timer i uken har man ikkje sjangs til å bli brukbar engang. Men alle sjangre har brae og dårlige spill syns eg. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 RTS multiplayer. Grøss og gru... Liker campaign modusen i SC og WC da. Bare ikke be meg om å konkurrere i RTS, da går det dårlig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå