akelbo Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 PUBG Corp. er lei av at alle bare bruker automatgevær.PUBG-oppdatering vil oppfordre spillere til å prøve andre våpentyper Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Vi vil ikke at flaks alene skal bestemme hvem som får gjenstander som dette, forklarte utvikleren. Så det er ikke flaks at du må tilfeldigvis være nær en loot crate da den blir lempet ut av flyet? Lenke til kommentar
thewarclown Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Vi vil ikke at flaks alene skal bestemme hvem som får gjenstander som dette, forklarte utvikleren. Så det er ikke flaks at du må tilfeldigvis være nær en loot crate da den blir lempet ut av flyet? Joda, det er noe RNG involvert i det. Men det er en enorm risiko å ta. I forhold til å finne en slik hjelm i en by du dropper alene i ;-) 2 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Vi vil ikke at flaks alene skal bestemme hvem som får gjenstander som dette, forklarte utvikleren. Så det er ikke flaks at du må tilfeldigvis være nær en loot crate da den blir lempet ut av flyet? Joda, det er noe RNG involvert i det. Men det er en enorm risiko å ta. I forhold til å finne en slik hjelm i en by du dropper alene i ;-) Men spillet baserer seg mye på looting, så litt flaksfaktor er bare en god ting syns jeg. Det er ikke ofte jeg finner slikt utstyr. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 På tide. Personlig er jeg av den oppfatningen at spillet hadde vært bedre om automatgeværene forsvant eller ble redusert kraftig. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Kun prøvd pubg litt, men de fleste byene jeg har vært i er ghost-towns med mye loot i.. minner litt om fortnite :L Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Kun prøvd pubg litt, men de fleste byene jeg har vært i er ghost-towns med mye loot i.. minner litt om fortnite :L Det er omvendt Lenke til kommentar
Laksemanden Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 De kan jo fjerne sekken i spillet. Så kan ikke alle springe rundt med uendelig ammo og heal items. Men må fokusere på det våpenet man har og ett par heals. 10+ medkits og 300 ammo blir i meste laget Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Kun prøvd pubg litt, men de fleste byene jeg har vært i er ghost-towns med mye loot i.. minner litt om fortnite :L Det er omvendt Opplever fenomenet i begge spillene, har kun fått prøvd pubg av en venn. Men er for lite folk på kartene, blir bare døde byer med endel loot. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Kun prøvd pubg litt, men de fleste byene jeg har vært i er ghost-towns med mye loot i.. minner litt om fortnite :LDet er omvendt Opplever fenomenet i begge spillene, har kun fått prøvd pubg av en venn. Men er for lite folk på kartene, blir bare døde byer med endel loot. Mente bare at det er fortnite som i det tilfellet minner på pubg Lenke til kommentar
CWH Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Vi vil ikke at flaks alene skal bestemme hvem som får gjenstander som dette, forklarte utvikleren. Så det er ikke flaks at du må tilfeldigvis være nær en loot crate da den blir lempet ut av flyet? Joda, det er noe RNG involvert i det. Men det er en enorm risiko å ta. I forhold til å finne en slik hjelm i en by du dropper alene i ;-) Men spillet baserer seg mye på looting, så litt flaksfaktor er bare en god ting syns jeg. Det er ikke ofte jeg finner slikt utstyr. Second that. Riktignok finner jeg det relativt ofte, men det er fordi jeg hopper steder som har høyere andel military lvl, Lootinga er en viktig del av spillet for meg. Men spent på hvordan de skal få til større grad av diversifisering på våpnene. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Våpen skulle hatt vekt slik at mye ammo + store våpen gjorde at man løp tregere (også med våpen på ryggen). I tillegg kunne løping med større våpen bråke mer. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Men spent på hvordan de skal få til større grad av diversifisering på våpnene. Antagelig ved å gjøre alle mer like. Det er ikke egentlig noe problem med våpnene, men at kartene er relativt like. De fleste kampene skjer på en avstand der assault rifle er det beste våpenet, og er ellers gode i de fleste situasjoner. Alle kampene ender også i et område der assault rifle/sniper er det beste valget. De andre våpnene har et mye mer begrenset bruksområde og i tillegg er en del av dem mer eller mindre ubrukelige. Hvis de vil ha mindre RNG kan de jo sørge for at det ligger mer scopes rundtomkring. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Hadde faktisk håpa på at PUBG hadde teke ein meir realistisk retning når det kommer til våpen og utstyr. Om alle våpen skal ende opp med å bli like vil spillet ganske enkelt dø, er jo ingen vits i å prøve å finne betre våpen eller betre utstyr. Derimot kunne di godt lagt inn mulighet for å bruke pistol/revolver når man er knocka ned og treng heeling. Det kunne gjort litt meir med nærkampane. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 (endret) Grunnen til at "assault rifles" blir brukt mest er jo ganske enkelt fordi de er best i de fleste sammenhenger og ikke gjør det aller verst i de resterende.. På grunn av hvordan banene er, store og åpne..Haglene kan man bare drite i å bruke med mindre man er så nærme at man kan dytte hagleløpet oppi nesa på motstanderen.. Noe som ikke er tilfelle på 95% av arealet man løper rundt på.Det samme gjelder de fleste maskinpistolene.De fleste prøver å skaffe en "assault rifle" og en skarpskytterrifle eller annen semi-automatisk rifle for større avstander.AR gjør det vel så bra på middels til nære avstander så hagler og maskinpistoler blir overflødige.Eneste måten jeg kan se dette skal begrenses på er å kraftig redusere antallet AR på hvert map. Men da blir hele greia bare mer flaksbasert, og de som er heldige får enda større overtak. Endret 25. april 2018 av Sigiles 1 Lenke til kommentar
Harbourbay Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 En fullpimpet Vector er min favoritt på kortere avstander faktisk. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 En mulighet er jo å kraftig øke tiden det tar å scope inn med AR, og samtidig gi SMG-er en boost til damage og stabilitet på kortere avstander. Slik at en SMG vinner mot en AR på kort hold. Det er jo det som er fordelen med maskinpistoler, at de er lettere å håndtere enn en lang rifle. Det er det mulig å reflektere i spillet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå