Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor øker maksgresen for datatrafikk


Anbefalte innlegg

I Mine øyne leverer IKKE Telenor varene, 7 måneder er litt vel lenge å vente ;)

Dette kan skje hos alle ISPer, og skyldes ikke at Telenor er en ond djevel som liker å le av deg mens du venter på den trege ISDN linjen din (bare gjetter).

 

Et enkelttilfelle som dette mot Telenor blir derfor ikke særlig saklig. :thumbdown:

 

I mine argumenter, hvor jeg har valgt å vektlegge stabilitet og oppetid, altså generell tilgjengelighet tror, og vet jeg, at det er mange som kjenner seg igjen i. Her blir det derfor mer spesifikt siden mange opplever problemer etter å ha byttet fra Telenor til annen ISP. Motsatte tilfeller finnes nok også, men disse har jeg ikke hørt så mye om.

Da skal du få høre om det nå. Jeg har hatt Tele2 ADSL i 10mnd., og jeg finner ikke ÉN ting å sette fingeren på. Lav opplastingshastighet (128kbps) var jeg klar over da jeg bestilte, og kan ikke klandre Tele2 for det. Jeg har hatt 0 nedetid (NULL). Linjen har vært oppe sålenge jeg har hatt den, og det har kun vært én episode hvor det i en kort periode var noe packetloss. Det er jammen ikke mye å klage på.

 

Jeg lurer på hvordan i all verden du kan ha så dårlig erfaring med Tele2. Jeg tror dine problemer må være veldig spesielle, så ikke tro at du snakker på vegne av Tele2s kunder generelt. Jeg er IKKE enig i et eneste ord av dette "du får det du betaler for" tøvet. Når det gjelder ISPer i Norge er det jo åpenbart at dette ikke stemmer.

 

Venner og familie har Telenor og Tiscali - bare sorgen med begge deler. Attpåtil har de bindingstid, noe Tele2 ikke har. For deres skyld skulle jeg nesten ønske det var motsatt, slik at de kunne oppleve stabil og rimelig ADSL fra Tele2 de også.

 

:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De som sitter med 1 GB begrensningen til Telenor er jo litt heldige også da. Dere slipper jo i allefall å kjøpe dere nye dyre harddisker for å få plass til alt dere laster ned slik som vi stakkarer uten begrensninger må :p hehehehe

Kjøpe store harddisker for å laste ned ulovlig ?

 

Nånei.. holder meg til det man får i butikken.

Lenke til kommentar
Slik provoserer. Folk velger vel ikke bosted grunnet internett-muligheter!?

Ehh, jo? Jeg sjekket før jeg kjøpte leiligheten, at flere ADSL tilbydere er tilgjengelig. Nå kan jeg også få 12.5Mbit fra Firstmile. Hadde jeg ikke sjekket dette hadde jeg trolig endt opp med en uønsket tilbyder, som f.eks. tilbyd ADSL med dårlig ut hastighet.

 

Hvis jeg hadde våknet opp en dag til kun telenor som "option" for ISP, hadde jeg flyttet innen få uker.

Jaja, men nå vil jeg tro (og håpe) at det er ikke så mange som kun lever for å kunne laste ned mest mulig warez døgnet rundt :ermm:

ser ut til at shahin har en 1.4TB ftp ifølge hans egen profil :thumbdown:

får håpe han ender opp med Telenor adsl snart :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Skjønner litt hvorfor mange folk hater Telenor ja..

 

Jeg har det BARE fordi ingen andre enn de og Bluecom kan levere her... Tiscali kommer snart, men hjelper meg lite da jeg har bundet meg for de fortsatt neste 10 månedene :( Men, Telenor har ikke vært noe gale... har 1024 linje uten grense. Dyrt men linjen er helt konge, laster ofte ned med godt over den linjen jeg egentlig har :) Og da jeg bestillte tok det bare 3 dager så var de her og installerte og sa de bare skulle rett opp på Televerket og koble meg om til ADSL bruker og jeg kunne sette i gang :) Jeg kan ikke si noe negativt om Telenor for min del bortsett fra at de er litt dyr.

Tiscali bil kanskje legge ned i Norge, så er det noen vits å bestille hos dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...