Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor øker maksgresen for datatrafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har snakka med dem...

 

De 5 GB-ene er en julegave.. Og når får man julegaver?

 

Jo, nemlig, på julaften!

I reklamen sier Telenor at de 5 ekstra gigabytene allerede er i maskinen. Normale mennesker tolker det som at gaven er gitt, ikke at 5 ekstra gb er i maskinen din når julaften kommer.

 

Har selv hatt Telenor. God, men treg service. Dyre priser, stabil linje, men borte 2 ganger på et år. Masse trøbberl før jeg kunne få internett. De sendte meg en "gjør-det-selv" pakke, men det var ikke mulig pga oppsettet i huset mitt, noe de skulle visst på forhånd. Først da jeg fikk tak i en flink tekniker innrømmet han at Telenor hadde gjort en feil i utganspunketet. Etter noen uker kom en tekniker som med sitt utstyr gjorde jobben på 5 minutter.

 

Jeg har nå NGT, og har hatt dem i 8 måneder. Jeg har fått god service på det jeg har trengt, og har heller aldri opplevd stor kø på telefonen. Linjen har enda ikke vært nede. Hastigheten har økt med 50% siden jeg bestillte, uten økt pris. Innstalasjonen gikk mye bedre enn med Telenor. De klarte å glemme å sende meg en "splitter", men da jeg ringte dem beklaget de, og sendte en jeg fikk dagen derpå.

Lenke til kommentar
Ikke at jeg bryr meg så mye, jeg bor heldigvis i Oslo sentrum og kan velge mellom 10+ isp'er. Synes virkelig synd på de som må leve med Telenor, men de har selv valgt å bosette seg i slike områder... :|

Slik provoserer. Folk velger vel ikke bosted grunnet internett-muligheter!?

Det gjorde vi da vi kjøpte tomt for en tid siden, men så er jeg vel litt over gjennomsnittet opptatt av dette he he

Lenke til kommentar
Dessuten skjønner jeg ikke denne ******* sytinga deres om telenor hele tiden. Er det så sinnsykt vanskelig for dere å bytte da? Eller kanskje dere bare er noen småunger som ennå bor hjemme å ikke betaler regninga?

Jeg blir bare så oppgitt.. Hvor mange av dere her som disser telenor er/har vært kunder hos telenor(tenker da IKKE på deres foreldre). Greit, det finnes kanskje bedre alternativ, hva med å la det være med det?

HAR vært kunde der lenge, modem, isdn og så bredbånd, men har aldri vært fornøyd med tjenestene jeg har fått; Stive priser, skjulte kostnader (feks. i forbindelse med oppsigelse av ISDN), teknisk variabel kvalitet, arogant kundeservice etc. etc. Mobil telefoni orker jeg ikke en gang snakke om..... :thumbdown:

 

Jeg ser frem til den dagen jeg ikke lenger har fastabb. hos Telenor, den institusjonen må ta ett kraftig oppgjør med seg selv eller regne med å dø noen år inn i fremtiden (les bli kjøpt opp, splittet opp etc.)

Det er utopi å tror at den form for kundevennlighet/behandling/produkter Telenor idag fremskaffer vil være akseptable særlig lenge.

 

Når foreldregenerrasjonen som vokste opp med monopolet forsvinner så kan det bli tøft, meget tøft.

Lenke til kommentar

Hei og god jul!

 

Jeg håper i allefall ikke det er Telenor-nissen som kommer til meg og familien min i år! Da vet jeg om en familie som blir forbannet i allefall :)

 

Har forressten Bluecom selv, Nextgentel er ikke tilgjengelig her. The goodstuff er at jeg er på jakt etter leilighet, og gjett hva som er hovedkriteriet. :)

 

God jul til alle sammen :)

 

Svar: eslednibrof letnegtxeN

 

hehehe :)

Lenke til kommentar
Hah! Det er vel bare ut desember eller noe i den dur...

 

Jaja, jeg bare henter ned et par flere DVDer i natt på nextgentel linjen min jeg. Greit? ^_^

 

Mine dypeste kondolanser til alle dem som av en eller annen grunn ikke har mulighet til å velge andre leverandører enn Telenor.

 

Og til dem som har det, men valgte Telenor likevel... HA HA HA! *peke nese* ^_^

 

-Stigma

LoL,

Jeg har Telenor, laster så mye jeg gidder, har stabil linje, grei faktureing, grei tilgang til service og jeg har råd til det.

Om man sparer noen kroner ved å velge andre, så slipper jeg ennå en regning som forholder seg til andre tidspunkter for betaling etc.

Telenor er helt greit.

Det er bare så trendy å klage på dem. Selvsagt kan de alltid bli bedre i konkurransen - og det blir de nok.

Det er fint det. Du betaler en stiv pris for en stabil linje uten begrensninger.

 

Jeg, derimot, betaler vel langt mindre enn du betaler, og det er for ubegrenset nedlasting over 1mbit-linje, som er det laveste NGT tilbyr. Dessuten er linjen stabil, og denne helgen har jeg gratis 4mbit, helt uten skjulte kostnader.

 

Du får kose deg med din "flotte" men dyre linje fra Telenor, så skal jeg kose meg med min langt billigere 1mbit-linje :)

 

Trendy å klage på Telenor? De tilbyr langt dårligere tjenester enn andre, så da gjør det da vel ikke noe om man påpeker dette? Det blir bare for dumt å avfeie kritikk av Telenors dårlige tjenester som "trendy klaging". Litt frustrert fordi du må holde ut med Telenor samtidig som mange andre bruker NGT og har langt bedre linje? ;)

Lenke til kommentar

har et 704 ab. fra da adsl var nytt å uten de latterlige greierne.. hehe husker vi dreiv med underskrifts kampanjer å styr..

 

 

har ikke noen ting å utsette på dem.. untatt.. 3-4 ganger har det ringt en representant fra telenor å fårsøkt å få meg til og oppgradere. heldigvis har jeg tadd tlf. vær gang å ikke mine uvitende fårreldre... de lokket med at det ble 1,- kr billigere å hastigheten ble 1024... fint tengte jeg.. men så etter en 5-10 min snakking fant jeg ut at det medførte en 30Gb grense på linja mi..

 

da ba jeg denne persjonen om å dra til ######.. så sur ble jeg.. jeg måtte lirke ulempene ut av personen å det tok alt får lang tid..

 

fyrte meg sinsykt opp å denne stakkaren i andre enden bare beklagde å BLA BLA BLA .. FY ******!! WRÆÆÆ!!!! blir så sur av å tenke på det..

 

tenk om min mor tokk tlf. å fikk høre at det va 1 kr billiger å endel raskere .. KLART hun hadde sakt JA!

 

nei jævlige metoder.. men ok produkt egentlig.. aldri vært nede eller no.. å ikke no tull me regningen. eneste er vel værdens tregeste kundeservice, måtte ringe en gang å forsikre meg om noe.. det tokk 40 min før jeg fikk snakke me noen.. men men

Lenke til kommentar
Har selv hatt Telenor. God, men treg service. Dyre priser, stabil linje, men borte 2 ganger på et år. Masse trøbberl før jeg kunne få internett. De sendte meg en "gjør-det-selv" pakke, men det var ikke mulig pga oppsettet i huset mitt, noe de skulle visst på forhånd. Først da jeg fikk tak i en flink tekniker innrømmet han at Telenor hadde gjort en feil i utganspunketet. Etter noen uker kom en tekniker som med sitt utstyr gjorde jobben på 5 minutter.

Samme skjedde hos meg! Ble litt trøbbel for de som tidligere har hatt montør til å installere ISDN. Med krympetang fikser man det imidlertid greit... (men det er kanskje ikke alle som har verktøyet liggende?!)

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet jeg... Men de ordnet opp til slutt.

 

Har forresten fått de 5GB ekstra, det er jo kjekt det, da trenger jeg ikke fylle på på lenge siden jeg akkurat fylte på. Så nå har jeg nesten 10GB.

 

Grunnen til at jeg bare har 1GB grense er at jeg ikke laster ned så mye.. Har ikke plass til mer enn 40GB.. og det er allerede fullt... :( så nå blir det snart ny 120 GB!

 

God Jul, telenor (ihverfall de som jobber uskyldig i selskapet..) :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...