Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor øker maksgresen for datatrafikk


Anbefalte innlegg

Merkelig saker dette her... Fant ut for en drøy uke siden at Telenor har tvangs-gitt oss den 1gb grensen, og siden moder'n og fader'n ikke er veldig keen på NGT etter TV2 programmet (tross alt det positive som er å si om dem) bestemte de seg for å kjøpe 10gb ekstra. Det som er merkelig er at de 10gb'ne ble fjernet av telenor, og i stedet erstattet med "julegaven" på 5gb :roll:

 

Telenor er noe av det sleipeste man kan komme borti, det er jeg sikker på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser at endel klager på begrensningene til telenor sine adsl-abb. Hvorfor bestiller dere disse da? Dere er jo tydeligvis veldig klar over hvor "ræva" dette er.

Da vi bestile for to år siden, var det ingen slike sperrer, og det er dette forbanna mølet de nå har prakket på oss! Har aldri hatt noe imot Telenor før jeg fikk oppleve det selv, men nå er jeg lei Telenor. Skal ikke ha et Telenor produkt/abonnement før de endrer seg radikalt!

Lenke til kommentar
Hah! Det er vel bare ut desember eller noe i den dur...

 

Jaja, jeg bare henter ned et par flere DVDer i natt på nextgentel linjen min jeg. Greit? ^_^

 

Mine dypeste kondolanser til alle dem som av en eller annen grunn ikke har mulighet til å velge andre leverandører enn Telenor.

 

Og til dem som har det, men valgte Telenor likevel... HA HA HA! *peke nese* ^_^

 

-Stigma

LoL,

Jeg har Telenor, laster så mye jeg gidder, har stabil linje, grei faktureing, grei tilgang til service og jeg har råd til det.

Om man sparer noen kroner ved å velge andre, så slipper jeg ennå en regning som forholder seg til andre tidspunkter for betaling etc.

Telenor er helt greit.

Det er bare så trendy å klage på dem. Selvsagt kan de alltid bli bedre i konkurransen - og det blir de nok.

Lenke til kommentar
vi er 3 stykker her i hus som skal ha internet. Vi måtte betale straffegebyr (som svei) å hele fy fasan for å få det sagt opp. Ikke si at jeg er dum så har bestilt dette produktet, d ble "sneket" med pcen...

Dere har betalt for en montør + utstyr for å sette opp internettdeling. Man MÅ ikke betale Telenor i dyre dommer for dette. Løp heller ned på komplett og kjøp en router. Det er ingenting i avtalen som sier at dere MÅ betale telenor 50kr./mnd (?) for dette. :roll:

 

EDIT: Og det med "sneket med pcen": Hvorfor kjøpe ferdig-pc? :thumbdown:

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
Hehe, må nesten le litt.

Først så har de 1GB grense (noe som er horribelt) også sier de at kundene skal få noen GB ekstra uten at det funker ?

 

Jeg hadde klikka! :roll:

Ja enig med deg der, bare at jeg hadde dobbelt klikka hehe :thumbdown:

Tilbudet er sikkert avlyst pga laber kapasitet :sleep:

 

Jaja godt man har NGT de rokker jo :cool:

Lenke til kommentar
Og til dem som har det, men valgte Telenor likevel... HA HA HA! *peke nese* ^_^

 

-Stigma

Vi (min familie) valgte telenor (av flere grunner) og jeg har ennå til gode å oppleve nedetid, hastighet eller noe annet buggy som har med telenor å gjøre. Så hva du egentlig prøver å få frem skjønner jeg ikke helt. Må si jeg er såre fornøyd med min linje jeg(har ubegrenset linjen).

 

Så slikt tull kan du spare deg for.

Lenke til kommentar

Dessuten skjønner jeg ikke denne ******* sytinga deres om telenor hele tiden. Er det så sinnsykt vanskelig for dere å bytte da? Eller kanskje dere bare er noen småunger som ennå bor hjemme å ikke betaler regninga?

Jeg blir bare så oppgitt.. Hvor mange av dere her som disser telenor er/har vært kunder hos telenor(tenker da IKKE på deres foreldre). Greit, det finnes kanskje bedre alternativ, hva med å la det være med det?

Lenke til kommentar
Min står også på 30GB fremdeles. Synes at Telenor heller kunne gitt oss valget mellom økt båndbredde og 5GB ekstra. Klarer uansett aldri å laste ned mer enn 15GB/måneden.

Klarer ikke å laste ner mere enn 15GB/mnd? Hadde 25GB på en dag med Charlie jeg :wow:

 

EDIT: Og det med "sneket med pcen": Hvorfor kjøpe ferdig-pc?

 

Kanskje han kjøpte en bærbar?

 

 

 

Går vel ikke an i dag å bare ha tilgang til Telenor når det gjelder ADSL? Kan man ikke få ADSL fra Bluecom, Tele2 og Tiscali der Telenor tilbyr ADSL?

 

Syntes det var ekstremt med whining her inne. Greit nok Telenor har noen "idiotiske" tilbud til folkene her inne men til mor/far som bruker nettbank og leser litt VG duger det. Er 1GB for lite for deg? Bytt ISP eller skaff deg et abbonement med høyere limit.

 

 

Edit: Kjekt å huske "/" når man lugger en "tag".

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

Lest i gjennom en god del av innleggene her.

 

Ser at flere skriver at dem ikke skjønner hvorfor folk klager på ####nor.

 

Er er en ting som kan nevnes;

 

Jeg flyttet for 1 og 1/2år siden hit hvor jeg bor nå, da bestilte jeg ADSL fra NGT. Har hatt Chello tidliggere. Hvorfor jeg bestillte NGT var at jeg fikk mer for pengene. Etterhvert som tida gikk fikk jeg høre fra en nabo som hadde bestilt ADSL fra Telenor 1 år før meg. Der klarte ikke Telenor å levere. Nabo'en hadde hatt besøk av 5 forskjellige montører som hadde drevet å feilsøkt i huset hans, sentralen, kabeler ute i bakken og kunne ikke finne en eneste feil. Det eneste Telenor gjorde var å sende regninger. Nabo'en nektet selvfølgelig å betale regningene. Og Telenor svarte med å true med Inkasso.

 

Etter at naboen fikk høre at jeg hadde fått ASDL fra NGT. Ga han #### i Telenor og bestilte fra NGT. Han fikk en mail fra NGT om at han var kunde hos Telenor. Og NGT tok seg av jobben med å naboen ut av telenor Online ADSL. Nabo'en fikk litt lengre vente tid enn det han ble lovet fra NGT, men grunnen var at sentralen i området var full. Etter oppgradingen fikk han router og kabler fra NGT og alt funket etter aktivering av routeren.

 

 

Dette syns jeg er god grunn til at jeg nekter å ha noe med Telenor å gjøre.

 

En annen grunn er at Telenor kaprer kunder direkte over til selv uten at kunden vet noe. Og plutselig får kunden regning fra telenor og ikke fra der kunden selv har bestilt.

 

En annenting som ikke har med telenor å gjøre i det hele tatt var Enitel. Der fikk jeg beskjed om å bytte ISP om jeg ikke var fornøyd. Begynte å lure på om jeg høre riktig. Jo visst hørte jeg riktig, han i kundeserviceen til Enitel gjenntok det.

 

 

Hvis flere har noen rare erfaringer med en ISP utenom nedetid så kom med det.

Lenke til kommentar

Skjønner litt hvorfor mange folk hater Telenor ja..

 

Jeg har det BARE fordi ingen andre enn de og Bluecom kan levere her... Tiscali kommer snart, men hjelper meg lite da jeg har bundet meg for de fortsatt neste 10 månedene :( Men, Telenor har ikke vært noe gale... har 1024 linje uten grense. Dyrt men linjen er helt konge, laster ofte ned med godt over den linjen jeg egentlig har :) Og da jeg bestillte tok det bare 3 dager så var de her og installerte og sa de bare skulle rett opp på Televerket og koble meg om til ADSL bruker og jeg kunne sette i gang :) Jeg kan ikke si noe negativt om Telenor for min del bortsett fra at de er litt dyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...