Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor øker maksgresen for datatrafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg(som desverre har tullenor) har ikke lagt merke til de "ekstra" 5 gb'ene. jeg surfer fortsatt på ISDN hastighet(siden jeg har brukt opp den IDIOTISKE kvoten)

Kvoten som er idiotisk, eller personen som bestiller dette abonnementet?! Abonnement finnes det mange av, tilpasset ulike grupper. Velger man noe som er helt feil for den gruppen man selv tilhører er ikke dette Telenors feil!

 

Telenor tilbyr ADSL både med og uten nedlastingkvote, for å tilpasse seg alles behov!

 

Det at prisene deres er høye skal jeg ikke fornekte. Jeg har selv hatt Telenor ADSL (før kvotesystemet), og hadde dette i over ett år. Har de siste 7 månedene hatt Tele2 av prismessige grunner. Denne ISPen kan imidlertid ikke måle seg med Telenor når det gjelder stabilitet!

 

Telenor er ikke dritt. Telenor er faktisk veldig bra! Den tidligere monopolisten leverer utvilsomt varene, men kan ikke skryte så veldig av kundeservicen dessverre. Dette i likhet med de færreste andre ISPer såvidt meg bekjent. Prisene er høyere hos Telenor, men i noen tilfeller skjønner du hva du betalte for etter å ha byttet til et billigere alternativ.

 

Velg selv, og ikke legg skylden på andre hvis du valgte feil!!

 

*Har ikke lest hele tråden.

Lenke til kommentar
Telenor tilbyr ADSL både med og uten nedlastingkvote, for å tilpasse seg alles behov!

 

Telnor er jo ubrukelige når det gjelder konkurranse , synes synd på folk som bare kan få telenor, man må jo gi 749 i mnd for å slippe nedlastings kvote

skal jo ikke mye video on demand osv til før GB begynner å rulle

 

nei takk og lov for at telemonopolet er opphevet

Lenke til kommentar

for de som er interessert, så har Telenor(tro det eller ei) en irc server der du kan stille de spørsmål. /server -m direkte.online.no =) Og kanalen for hjelp heter #internett der skal det alltid være noen som kan hjelpe deg. Så langt så har de faktisk greid å svare på mine spørsmål og hjulpet der de kan... =)

Lenke til kommentar
Telenor tilbyr ADSL både med og uten nedlastingkvote, for å tilpasse seg alles behov!

 

Telnor er jo ubrukelige når det gjelder konkurranse , synes synd på folk som bare kan få telenor, man må jo gi 749 i mnd for å slippe nedlastings kvote

skal jo ikke mye video on demand osv til før GB begynner å rulle

 

nei takk og lov for at telemonopolet er opphevet

Gjentar meg selv: Ved bytte fra Telenor ADSL til Tele2 ADSL skjønte hva jeg hadde betalt ekstra for. Stabilitet og oppetid! Hadde maks 1-2 problemer med Telenorlinjen på over 1 år. Tele2 har har jeg til sammenligning problemer med flere ganger i måneden.

 

Nedetid er det imidlertid ikke mye av, men heller en skikkelig "nedetid-kule" enn ustabilitet i det uendelige!

 

Dessuten, hvorfor skal Telenor senke prisene på et produkt de selger uansett? Veldig mange brukere har et valg. - Telenor eller en annen ISP. Disse får stå til ansvar for sine egne valg.

 

Det er alltid kjedelig for de som ikke har tilgang til den ISPen de ønsker seg, men slik er rett og slett livet. Man vet hva man har valgt, og man vet hva man får.

 

NB! Selvfølgelig er det bra at telemonopolet er opphevetm, men det er ikke noe grunn til massehat av Telenor av den grunn!

Lenke til kommentar
I Mine øyne leverer IKKE Telenor varene, 7 måneder er litt vel lenge å vente ;)

Dette kan skje hos alle ISPer, og skyldes ikke at Telenor er en ond djevel som liker å le av deg mens du venter på den trege ISDN linjen din (bare gjetter).

 

Et enkelttilfelle som dette mot Telenor blir derfor ikke særlig saklig. :thumbdown:

 

I mine argumenter, hvor jeg har valgt å vektlegge stabilitet og oppetid, altså generell tilgjengelighet tror, og vet jeg, at det er mange som kjenner seg igjen i. Her blir det derfor mer spesifikt siden mange opplever problemer etter å ha byttet fra Telenor til annen ISP. Motsatte tilfeller finnes nok også, men disse har jeg ikke hørt så mye om.

Lenke til kommentar

Jeg fårstår ikke hvorfor alle har så mye i mot telenor. har hat telenor i akurat et år, og er kjempefornøyd. Jeg har ALTID den farten jeg er lovet, og jeg kan ikke huske en eneste gang at linja har vert helt borte. Suporten er bra, jeg hadde en montøy i en time gratis en gang jeg hadde problemer. (Modemet var gåent). Minus er GB begrensing, men det er ikke så gale alikevel. Jeg surfer mange timer til dagen, og jeg spiller flere tilmer i uka, og jeg bruker sjelden mer en 70-80% av min 1GB.

 

Har ikke fåt mine 5GB ekstra. Klarer ikke finne noe på telenor sine sider.

 

Det jeg ikke gjør, er å se web-tv og høre radio.

Lenke til kommentar

Den kvoten er det verste jeg har vært med på, brukt opp på tre dager me "noen" timers spilling. Også det åsså sitte å følge med på den måleren hele tiden "har jeg nok til å spille uten altfor høy ping?" HUFF TELENOR, skaff dere for å komme ett sånt møkka produkt, kvoten er skammelig liten også, vi er 3 stykker her i hus som skal ha internet. Vi måtte betale straffegebyr (som svei) å hele fy fasan for å få det sagt opp. Ikke si at jeg er dum så har bestilt dette produktet, d ble "sneket" med pcen...

 

Nå er jeg da den "lykkelige" eier av chello [768/128].... ettersom valget mitt er enten chello, eller Telenor

 

chello funker fint her, for en billig penge :thumbs: men har litt nedetid av og til, men overlever det, bare jeg har bra hastighet, å ikke rir på en j*v** skilpadde fordi den er "utslitt"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...