Lord- Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 (endret) Hei! Er helt ny når det kommer til jailbreaking og har lyst til å prøve dette ut pga alle fordelene. Vet at mange her inne er imot dette, og vil helst ikke at dere skal komme med grunner til hvorfor jeg ikke skal gjøre det. Oppholder meg fortiden i USA og har kjøpt unlimited data. Operatøren har sperret slik at jeg ikke kan dele internett / lage wifi hotspot. Tenkte å bruke chromecasten. Eneste muligheten for å kunne gjøre det, er å jailbreake. Har det kommet noen nye «jailbreaks» til ios 11.3? Noen som kan hjelpe meg? Endret 24. april 2018 av Lord- Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Er ikke YouTube plassen å se til da? Lenke til kommentar
Lord- Skrevet 24. april 2018 Forfatter Del Skrevet 24. april 2018 Er ikke YouTube plassen å se til da? Har sett der, men alt virker som scam. Gikk innpå en side, måtte så laste ned 2 apper for å kunne laste ned «jailbreaken». Funker ikke. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Ser ut som 11.3 ikke lar seg jailbreake, 11.1 og 11.2 har muligheten, men uten Cydia support. Hvis du ikke er stødig på software-tweaks, bør du kanskje avvente jailbreak. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Som flere har nevnt så kan ikke iOs 11.3 jailbreakes og det er ikke mulig å nedgradere til en versjon som støtter jailbreak. Så inntil videre er det ikke mulig å gjøre det. Flere nettsider viser til at du kan "jailbreake" ved å installere apps som ikke er støttet offisielt av Apple ved å installere alternative app-butikker ved hjelp av at du installerer sertifikat på mobilen som utløper en gang i uken. Dette er ikke reell jailbreak men kan gi tilgang til kjøpe-apps gratis og modifiserte versjon av Snapchat o.l. Det vil nok ikke kunne løse utfordringen din med at operatøren ikke tillater tethering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå