Valkyria Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Heisann. Min gamle Samsung Galaxy S5 har begynt å ha nok småproblemer til at jeg har bestemt meg for å pensjonere den. Jeg ser rundt etter gode alternativer som vil passe å erstatte denne med, og har noen kriterier som ser ut til å være vanskelig å få tilfredstilt i én og samme telefon. Jeg ønsker meg større skjerm enn S5'en. Minst 5.5", men helst rundt 6". USB-C lading Android Vanntett (Bor i Bergen) MicroSD (Kan klare meg uten om det er minimum 128GB) 3.5mm jack Kamera og skjermkvalitet er ikke viktig Prisklasse 6000-8000 Jeg har vurdert ulike telefoner men alle ser ut til å ha 1-2 dealbreaker på seg. Vurderte f eks One Plus 5T, som ikke har minnekort og ikke er vanntett. Huawei P20 (og mange andre) har ikke minijack eller minnekort. Xiaomi Mi Mix 2 er ikke vanntett og har ikke minnekort. Samsung S9 / S9+ er overpriset, og lar meg ikke imponere av skjerminnovasjonen de driver med om dagen med runde skjermene som går helt ut i rammen. S8 faller jo i pris nå, men ønsker helst en modell som ikke er på vei ut siden jeg bytter telefon relativt sjeldent. Eneste alternativ jeg selv klarer å finne er Sony Xperia ZX2. Er dette virkelig den eneste telefonen som fyller alle kriteriene mine av det som er til salgs i dag? Designmessig har jeg aldri vært særlig glad i Sony, men kanskje det er eneste alternativ jeg har i dag. Er det kanskje noen lanseringer som er like rundt hjørnet som jeg ikke har fått med meg? Kanskje det også er noen mindre utbredte merker her i Norge som leverer de specsene jeg er ute etter? Setter pris på svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 LG G6 eller V30 da? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Moto G6 Plus oppfyller vel ønskene bortsett fra budsjettet. Er for billig... Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Oneplus 5t finnes jo i 128gb utgave. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. april 2018 Forfatter Del Skrevet 23. april 2018 LG V30 ser kanskje ut til å være et realistisk valg. Skal undersøke den nærmere. Moto G6 Plus er grei nok den, men jeg ønsker en litt kraftigere mobil enn akkurat denne. Oneplus 5T finnes i 128gb utgave, men ikke i vanntett utgave. Ganske trist egentlig for jeg digger designet på den telefonen. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Op6 ryktes å være vanntett, kommer litt an på hvor prekært behovet for ny telefon er nå. Kan du vente et par mnd ser denne ut til å være en mulighet. https://www.androidauthority.com/oneplus-6-rumor-858030/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå