Gå til innhold

Årets julebord.

rivaldo

Anbefalte innlegg

Jeg vil heller slutte på jobben enn gå tilbake på mandag etter årets julebord også kjent som "den gangen *meg* ble så forjævlig full". Minnene strømmer på, så gjør også angsten. Jeg husker at jeg klådde både her og der. Jeg dansa..Masse...sang gamle slagere drit høyt.....HERREGUD!!!! JEG SKAL ALDRI DRIKKE IGJEN!!!! Jeg håper at de andre var like fulle. Noen form for kollektiv hukomelses tap hadde gjort seg.. Jeg husker ikke hva jeg sa.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggghhh.....

Aldri mere...aldri....jeg lover..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker at ei av damene kalte meg for lure-kuk....greit jeg flørta...men damene har da skjelden blitt med hjem bare fordi man flørter litt...da kunne det jo blitt noe på meg hver dag. Og via noen kanaler har jeg fått høre at, joda, du uten tvil den med mest alkohol innabords. Men at jeg hadde vært "fryktelig hyggelig. hahahaha"..grøss og gru.......

Lenke til kommentar

Var på julebord i går.

Relativt fuktig, men jeg greide å holde stilen.

Men en i selskapet sover nok litt dårlig i natt.

Uansett:

Er rimelig sikker på at det i værste fall blir litt nesepeking og ferdig med den saken. Som tidligere nevnt her: bortforklaringer er helt håpløst. Tross alt er det julebord.

Så lenge "løs snipp" begrenser seg til en gang i året tror jeg ikke skaden er uopprettelig. De fleste har nok glemt det meste når det nærmer seg påske. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...