Gå til innhold

Ny dress, kva merke og butikk i Oslo?


Anbefalte innlegg

Det er på tide å kjøpa ein ny dress. Det skal vere ein marineblå som passar til mange anlednignar.

 

Kva butikkar går eg i, ev. kva merker ser eg etter? Er dressane til <5000 brukbare? Eg går aldri i dress til dagleg eller i jobbsamanheng, så det blir kun til spesielle anledningar.

 

Eg såg i ein eldre tråd at det vart anbefalt 100% ull, og då ser eg at dressar til rundt 2500 fort utgår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Volt har greie dresspakker til 3000, i tillegg til andre dresser som ikke inngår i pakker. Kjøpte selv dress hos dem for litt siden, av merket These Glory Days. Passer til flere anledninger, og er svært fornøyd med passform og kvalitet til nå. Akkurat det med passform vil naturligvis kunne variere fra person til person.

Lenke til kommentar

Du kan sjekke ut"My Alter Ego" butikken ved barcode i Bjørvika. Det virker som om de har

ganske bra peiling. Jeg har aldri handlet der selv, men jeg kjenner til han som startet butikken/konseptet. Han

har ganske bred og lang erfaring innen herremote og dress.

Lenke til kommentar

Volt har greie dresspakker til 3000, i tillegg til andre dresser som ikke inngår i pakker. Kjøpte selv dress hos dem for litt siden, av merket These Glory Days. Passer til flere anledninger, og er svært fornøyd med passform og kvalitet til nå. Akkurat det med passform vil naturligvis kunne variere fra person til person.

 

These glory days dressene er jo helt forferdelig dårlige... Skikkelig stive, dårlig padding. 

De får den til å se ut som en godt kjøp, men nei... 

 

Men som nevnt, passform er alt. Om du passer dressmann best så kjøper du dressmann. 

Lenke til kommentar

Takk for svar! Då får eg ta ein runde i diverse butikkar og prøva.

 

Nokre tankar om type stoff? Bør eg primært gå etter passform eller er nokre dressar å føretrekke over andre? Eg ser det finnes 100% ull og ein del med kombi ull og polyester samt elastan eller liknande for å gje litt stretch. Eg går til vanleg kun i bukser (jeans og chinos) med stretch sidan alt utan stretch er fælt å gå i. No er det ikkje like prekært med ein dress som blir sjeldan brukt, men om nokon har erfaringar så tar eg imot dei.

 

Er forresten ull varmare enn andre stoff i ein dress? Eg veldig sjeldan med ull i løpet av året sidan det fort blir for varmt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...