hondapower Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Jeg har kjøpt meg radeon 9800 men når jeg nå switcher fra monitor til tv , vil ikke oppløsningen skifte automatisk til 800x600. Har jo vært kjekt å sett film med 1024x762 men da blir jo deler av bildet utelatt. når jeg beveger musa ned eller til høyre kant av tv-skjermen ruller jo bildet nedover for å vise det som ligger "under". Noen som har noe forslag til hvordan jeg skal få den " riktige" oppløsningen automatisk? Drygt å måtte skifte til tv , så skifte oppløsning , og så sette igang film. Håper noen har løsning for jeg begynner å bli lei. Har 3,9 versjonen av catalyst fra ati og ellers er alt oppdatert. har prøvd det meste av instillinger i driveren uten suksess. My sucsess is in your hands friends! Don't make me wanna go back to nvidia!!! Hmm.. ingen som har noe godt svar? hva med ett ekstra program da slik som tvtool til nvidia? Begynner å bli lei av å sette på plass skrivebordsikonene mine etter hver film!! Please Endret 27. desember 2003 av hondapower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå