SheldonC Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Hva skjer om jeg ikke betaler bilforsikring og årsavgift en måned, etter det straffegebyret på 150kr per dag kom? Får jeg straff på 150kr dagen eller "bare" purring som vanlig? Ble plutselig noen ekstra utgifter den måneden her, og litt lite penger.. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Det kommer regning i posten på 150,- pr dag i straffegebyr. Vesentlig dyrere enn å forsikre bilen. Lever inn skiltene hvis du ikke har råd. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Om du har kontroll på økonomien og kreditkort så er det eit alternativ. Så sant du får råd til å betale ned kreditten før rentene startar så kostar det deg ingenting ekstra. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Hva skjer om jeg ikke betaler bilforsikring og årsavgift en måned, etter det straffegebyret på 150kr per dag kom? Får jeg straff på 150kr dagen eller "bare" purring som vanlig? Ble plutselig noen ekstra utgifter den måneden her, og litt lite penger.. Har du problemer, kontakt dem. Billigere det enn å gi f i å betale Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Kommer nok purring først, men det er en stor fordel at du kontakter forsikringsselskapet så får du utsatt regningen og slipper å tenke på "hva om" Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Gebyr for uforsikret kjøretøy påløper fra den dagen kjøretøyet står uforsikret. Forsikringen på kjøretøyet vil ikke opphøre før kravet har gått til inkasso. Hvorvidt det sendes purring før inkassovarsel er opp til fakturautsteder. Som nevnt av flere: ta kontakt med forsikringsselskapet på forhånd, så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå