Hansernn Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) Hei. Jeg har et par System Audio Saxo 1 Active høyttalere som har en utgang til sub, i tillegg har jeg en eldre Logitech z340 sub. Suben har egentlig et par mindre PC-høyttalere som medfølger, men jeg tenkte at jeg kanskje kan koble den til Saxo'en isteden. Noen som har peiling på om det går, og i så fall hvor jeg finner en kabel som passer? Her er baksiden av Saxo 1: https://system-audio.com/wp-content/uploads/2016/01/SA-saxo-1-active-1.jpg Har lagt ved bildet av subens bakside. På forhånd takk for svar. Endret 23. april 2018 av Hansernn Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Det er en spesialkabel for Logitech så det tror jeg ikke du får gjort om du ikke finner en eller annen overgang fra RCA til den pluggen. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Det er Mini DIN 9. Finnes kabler for sånt. Endel skjermkort har brukt den blant annet. Spørs bare om hvilken pin Logitech har brukt for signal inn. Mulig du må lage din egen kabel med en mini din 9 hann. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Kjøp en mono sub-kabel og en strekkavlaster. - Skru opp suben og finn de to riktige ledningene for å få lyd (kan være 4 hvis den tok stereo inn) kutt av ene enden på sub-kabelen og erstatt mini-pluggen med strekkavlasteren. Lenke til kommentar
srt Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Dersom du ikke har ti tommeltotter og tilgang til for eks en loddebolt kan du sikkert få tak i en "mini din 9" på ebay eller lignende og bruke pinout fra denne siden: http://pcbisolation.com/blog/logitech-z340/ Fraskriver meg garanti på at alt stemmer Lenke til kommentar
Hansernn Skrevet 28. april 2018 Forfatter Del Skrevet 28. april 2018 Takk for svar! Høres litt vanskelig ut å få til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå