Simen1 Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 En venn av meg har en iphone 6 plus 16 gb med knust skjerm. Hva er denne verdt som den er? Hva koster det i deler å reparere? (133 kr?) Hva er den verdt ferdig reparert? Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 En telefon med 16gb lagring er vel ikke verdt så veldig mye uansett. Selg den som den er, så kan noen som bytter skjerm selv kjøpe den. Verdi må du sjekke på Finn.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Du får tak i ny skjerm for 200 kr. Å reparere er ikke så vanskelig, men du må ha litt peiling på hva du driver med. Og du får kanskje 13-1400 kroner for den ferdig reparert. Selg den for en 900 kr så kan noen annen få jobben. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Om du er litt "DYI" så kan du jo oppgradere lagringsplassen + bytte skjerm på den, så går den nok opp en del i verdi. Vet ikke om jeg kan anbefale de billigste iphone skjermene der ute.. er varierende kvalitet Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. april 2018 Forfatter Del Skrevet 28. april 2018 Den ble solgt for 500 kr dagen etter jeg startet tråden. Han gadd ikke plundre mer og ville bare bli kvitt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå