AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Hei, er gutt på 21 år. Har de siste tre dagene hatt en konstant smerte i skuldrene samt håndleddene mine. Har i tillegg en skikkelig merkelig følelse i hode som jeg ikke klarer å beskrive på en god måte. Vil ikke si at det er direkte svimmelhet, men når jeg går eller snur rundt på hode, får jeg gjentatte "strålinger" (blir nok feil å si det også) samt at jeg føler at synet ikke henger helt med. Noen som har opplevd dette og har en formening om hva det kan være? Hjelper å ta to paracet, men det kommer tilbake når virkningen til paraceten går over. Utrolig vanskelig å få sove også, så må til med paracet. Anonymous poster hash: b4d0d...ca5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. april 2018 Forfatter Del Skrevet 23. april 2018 Kan også legge til at jeg fryser en god del, når jeg sover kaldsvetter jeg. Kan plutselig bli varm i ansiktet, men resterende av kroppen forblir kald. Anonymous poster hash: b4d0d...ca5 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Kan være lurt å ringe legevakt og spørre om du bør ta en tur til legen/legevakt, eller om symptomene virker ufarlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå